تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۷
کد مطلب : 4819
کارمندان برگزیده دوره‌های آموزشی قرآن کریم شهرداری قم در ماه مبارک رمضان تجلیل شدند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مراسم تقدیر از برگزیدگان دوره‌های آموزشی قرآن کریم که به همت اداره کل سرمایه انسانی برگزار شد با حضور دکتر رنجبر معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم به انجام رسید.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری قم در این مراسم، با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن کریم ویژه کارکنان شهرداری قم اظهار داشت: به‌منظور تحقق سیاست‌های کلان شهرداری قم در حوزه پرورش نیروی انسانی در ابعاد مختلف از جمله توسعه شایستگی‌های عمومی، دوره‌های خاص دینی و قرآنی در تقویم آموزشی شهرداری پیش‌بینی و اجرا می‌شود.

سید علی بیگدلی عنوان کرد: در همین راستا در ماه مبارک رمضان، سه عنوان دوره قرآنی با محوریت سوره‌های مبارک فجر، مطففین و انشقاق و همچنین یک دوره آموزشی با عنوان اخلاق اداری و سازمانی از منظر قرآن کریم به‌صورت چندرسانه‌ای با مشارکت گسترده همکاران شاغل در شهرداری و سازمان‌های وابسته برگزار شد.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از متولیان برگزاری دوره‌های آموزشی با محوریت قرآن کریم تصریح کرد: قرآن برترین و ماندگارترین اثر آسمانی و جاودانه‌ترین پیامی است که خداوند برای هدایت بشر بر قلب شریف‌ترین بنده خویش نازل فرموده است و حاوی اصیل‌ترین پیام‌ها برای زندگی بشری در عرصه‌ها و حوزه‌های مختلف است.

دکتر محسن رنجبر ادامه داد: با تقویت برنامه‌های آموزشی مرتبط با قرآن کریم، می‌توانیم در مسیر گسترش فرهنگ سازمانی در تراز  فرهنگ اسلامی و دینی خود حرکت نماییم.

به گفته وی با استفاده از ظرفیت‌های بسیار گسترده موجود در شهر قم، شاهد ارتقاء روز افزون برنامه‌های آموزشی متنوع مبتنی بر تعالیم قرآن کریم در سطح عموم شهروندان و همکاران شهرداری باشیم.

گفتنی است از ۵ نفر از همکارانی که در دوره‌های قرآن کریم ماه مبارک رمضان شرکت کرده بودند تقدیر به عمل آمد.**

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.f0o2yt0jna26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما