تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب : 4805
مدیرعامل شرکت عمران معصومیه گفت: اخذ استاندارد و تامین ایمنی‌های لازم یکی از محورهای اصلی پروژه کابل‌راه بوستان علوی بود که تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا این مهم محقق شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علی‌اکبر رحیمی ظهر امروز در مراسم افتتاح کابل‌راه بوستان علوی و روشنایی بوستان‌های علوی و غدیر و آغاز عملیات اجرایی پروژه تفریحی زیپ‌لاین و پل معلق بوستان کوثر و همچنین راه‌اندازی شهربازی بوستان فدک که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، با اشاره به بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی، تفریحی، خدماتی در چهارشنبه‌ هر هفته اظهار کرد: پروژه شهربازی بوستان فدک با اعتبار ۸۰۰ میلیارد ریال در میدان ۷۲ تن کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی با اشاره به توسعه و تکمیل شبکه برق بوستان‌های علوی و غدیر تصریح کرد: ۱۰۵ میلیارد ریال در این پروژه‌ها هزینه شده که از سال ۹۷ آغاز شده و هزار و ۲۵۰ پایه چراغ ۳ متری و ۶۷ پایه چراغ ۹ متری در این پروژه استفاده شده است.

مدیرعامل شرکت عمران معصومیه با تاکید بر اینکه یکی از شاخص‌ترین پروژه‌های تفریحی شهر افتتاح تله‌سیژ بوستان علوی است افزود: این پروژه از سال ۹۶ آغاز شد و یکی از دلایل تاخیر در افتتاح پروژه مسائل و حواشی میان راه پروژه بود؛ این پروژه مشکلات متعددی داشت و با رفع آنها توانستیم شاهد افتتاح آن باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای این پروژه یک دانش بومی را تجربه کردیم و شرکت عمران معصومیه به یک تجربه ارزنده در اجرای چنین پروژه‌هایی رسیده که می‌توان در اجرای چنین پروژه‌های خاصی در کشور از آن استفاده کرد.

رحیمی با اشاره به جزئیات پروژه کابل‌راه بوستان علوی گفت: در این پروژه که به طول حدود ۲ هزار و ۴۰۰ متر در مسیر رفت و برگشت با دو ایستگاه اجرا شده ۱۲ پایه میانی با ارتفاع حداکثری ۱۵ متر پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: ظرفیت اولیه ۱۱۰ صندلی بوده که در قم با ۵۰ صندلی دونفره اجرا شده است. اعتبار پیش‌بینی شده برای پروژه ۲۰ میلیارد تومان بوده اما ارزش واقعی آن بالای ۵۰ میلیارد تومان است.

رحیمی تصریح کرد: اخذ استاندارد و تامین ایمنی‌های لازم یکی از محورهای اصلی پروژه بود که تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا این مهم محقق شود.

**

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.ua5ct1avwbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما