تاریخ انتشار :سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۲
کد مطلب : 4797
مدیرکل نظارت بر ضوابط شهرسازی شهرداری قم به واگذاری بسیاری فعالیت‌های نظارت بر ساخت و ساز به مناطق شهرداری اشاره کرد و گفت: به همین خاطر ارتباط مردم بسیار راحت‌تر شده است.
واگذاری نظارت بر ساخت و ساز به مناطق شهرداری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  مسعود میلانی در نشست خبری تشریح عملکرد ۶ ساله شهرداری قم، با اشاره به ارائه خدمات شهرسازی در قالب خدمات الکترونیکی و سامانه قم‌یار اظهار کرد: مردم با استفاده از این سامانه و از منازل خودشان می‌توانند از خدمات شهرسازی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به وضعیت تخلفات ساختمانی در شهر قم تصریح کرد: طی سال‌های اخیر تلاش کردیم از تخلفات لجام‌گسیخته در شهر قم جلوگیری کنیم اما به دلیل هزینه‌های بالای ساخت و قیمت بالای زمین در این زمینه شاهد توفیق قابل توجهی نیستیم.

مدیرکل نظارت بر ضوابط شهرسازی شهرداری قم با اشاره به توزیع عادلانه سرانه‌های خدماتی در مناطق مختلف شهر در طرح تفصیلی تصریح کرد: به دلیل مسائل اجتماعی شاهد تحقق این سرانه‌ها نیستیم و شرایط مطلوبی از نظر ساخت و ساز وجود ندارد.

وی به واگذاری بسیاری فعالیت‌های نظارت بر ساخت و ساز به مناطق شهرداری اشاره کرد و افزود: به همین خاطر ارتباط مردم بسیار راحت‌تر شده و بسیاری از امور به جای مرکز در مناطق پیگیری می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.3a5ct1ayybc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما