تاریخ انتشار :سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۳
کد مطلب : 4788
حوزه/ امام جماعت مسجد الزهرای قم، با اشاره به فعالیت‌های جمعیت فاطمی‌ها گفت: خدمت‌رسانی و کمک به محرومان یکی از اقدامات ارزشمند مسجد الزهرا است.
خدمت‌رسانی و کمک به محرومان یکی از اقدامات ارزشمند مسجد الزهرا است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از خبرنگار خبرگزاری حوزه  حجت‌الاسلام حسینی‌نژاد امام جماعت مسجد الزهرا در مراسم آغاز توزیع چهار هزار بسته لوازم‌التحریر ویژه مناطق محروم و نیازمندان که در مسجد الزهرای قم برگزار شد، اظهار داشت: این مسجد سعی کرده در دو قالب کلی فعالیت‌های به روزی داشته باشد، در گام اول همان هدف و رسالت اصلی برگزاری مراسم‌های عزاداری و اقامه نماز بوده که با عنایت اهل‌بیت سه نوبت اقامه نماز جماعت در این مسجد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: انجام کارهای فرهنگی و کمک‌رسانی گام دیگری بوده که این مسجد برداشته است به طوری که این مسجد به‌ مانند قرارگاه فرهنگی در جذب جوانان و نوجوانان فعال بوده و توانسته‌ایم با اقدامات فرهنگی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را پر کنیم.

حجت‌الاسلام حسینی‌نژاد بیان داشت: علاوه بر این مسجد دارای کتابخانه نفیس و ارزشمندی است که مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است.

وی بیان داشت: با این‌ وجود از فعالیت‌های فرا مسجدی و نیازهایی که در جامعه احساس می‌شود بی‌تفاوت عبور نکردیم و گام‌های مناسبی توسط خیرین و نیکوکاران در این مسجد برداشته شده است به طوری که باهمت خیرین و هیئت‌امنای مسجد، جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در این مسجد فراهم شده است که در سال‌های اخیر در جای‌جای کشور به خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی پرداخته است.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.va5ct1ayvbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما