تاریخ انتشار :دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۵
کد مطلب : 4774
مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم گفت: خانه موزه شهید شفیعی به‌تازگی تملک شده و به‌زودی عملیاتی می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  ابوالقاسم مقیمی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی برای افزایش نشاط اجتماعی اظهار داشت: یکی از حوزه‌های مهم نشاط شهروندی که در مناسبت‌های مختلف در حال برگزاری بوده و استقبال زیادی از آن می‌شود، برگزاری جشن‌های نشاط شهروندی، شادی و نشاط در سطح شهراست.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ جشن نشاط شهروندی در مراسم‌های مختلف در مدت دو سال گذشته در مناطق مختلف شهری قم برگزار شده است تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌هایی برای برگزاری این مراسمات در دهه ولایت نیز شده بود که افزایش شیوع کرونا و موج جدید این بیماری، برگزاری این برنامه‌ها را تحت‌الشعاع قرار داده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم ابراز کرد: از شاخص‌ترین این برنامه‌ها، جشن شکرانه کرامت و جشن ویژه خادمین رضوی در کوی خضر نبی(ع) بود، دراین‌باره استیج‌ها با درخواست مردمی از طریق سامانه ۱۳۷ و جشن‌ها به‌صورت محله‌ای و منطقه‌ای برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کارگروه محراب شهر نیز در ۲۰ مسجد فعال در سطح شهر وظیفه کنترل و مدیریت مجموعه محله از طریق مسجد و اطلاع‌رسانی را دارند، همچنین بسیاری از برنامه‌های سازمان از طریق ارائه فراخوان‌ توسط هیئت‌های مذهبی و مساجد و کانون‌ها و بسیج اطلاع‌رسانی می‌شود.

مقیمی با اشاره به اهمیت معرفی نقاط تاریخی قم و استفاده از ظرفیت گردشگری اضافه کرد: تفاهم‌نامه‌هایی با سارمان میراث فرهنگی استان برای برگزاری برنامه‌های مختلف و نمایشگاه‌های جانبی صورت گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه در دو سال و نیم گذشته در مورد بیت امام(ره) و خانه موزه 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.50o2yt05oa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما