تاریخ انتشار :يکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۱
کد مطلب : 4767
استاندار قم گفت: اگرچه حجم تسهیلات حمایتی از روستاییان و بخش کشاورزی استان نسبت به بخش صنعت کمتر است، اما در عین حال موفق به کسب رتبه چهارم کشوری در زمینه جذب تسهیلات روستایی شده ایم.
رتبه چهارم قم در زمینه جذب تسهیلات روستایی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  بهرام سرمست امروز و در دیدار با مدیران عامل بانک های استان با اشاره به اهمیت و ارزشمند بودن خدمت به روستاییان بیان داشت: تلاش مدیران برای رفع دغدغه های بخش روستایی در ارزیابی عملکرد ایشان لحاظ می شود.

وی با تصریح بر کمتر بودن حجم تسهیلات حمایتی از روستاییان و بخش کشاورزی نسبت به بخش صنعت ادامه داد: با این حال قم عملکرد خوبی در این زمینه داشته و رتبه چهارم کشوری را در راستای تسهیلات از محل موضوع بند ۴ و تبصره ۱۶ قانون بودجه کشور کسب کرده است.

استاندار قم همچنین به تسهیلات در نظر گرفته شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا جهت حمایت از مشاغل آسیب دیده از شیوع این ویروس توجه داد و خاطر نشان کرد: بانک های عامل باید نسبت به جذب این اعتبارات از مرکز اهتمام ویژه داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اولویت بندی های صورت گرفته برای واکسیناسیون شهروندان بیان کرد: در تلاش هستیم تا کارکنان بانک ها نیز به دلیل شرایط خاص شغلی، جزء اولویت های واکسینه شدن علیه بیماری کرونا قرار گیرند.

سرمست در عین حال افزود: بر اساس آمار، ۸۰۷ نفر از روستاییان استان در مجموع از تسهیلاتی بالغ بر ۹۴ هزار میلیون ریال بهره مند شده اند.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.vdjiw6deegiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما