تاریخ انتشار :يکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب : 4764
مدیر منطقه دو شهرداری قم با بیان اینکه پروژه مهم و بزرگ ایمن‌سازی بوستان‌های سطح شهر سبب افزایش ایمنی و کاهش خطرات در بوستان‌های شهری شده است، گفت: ایمن‌سازی محیط‌های عمومی در اولویت قرار گرفت و تمام بوستان‌های سطح منطقه ایمن شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اقدامات حوزه خدمات‌شهری، مدیریت ایمنی و بحران در حوزه پدافند غیرعامل در سال‌های گذشته در سطح منطقه اظهار داشت: احداث دو سوله بحران در منطقه و جمع‌آوری تجهیزاتی که سبب ناامنی محیط شهری می‌شود ازجمله اقدامات در این زمینه بوده است.

وی با بیان اینکه پروژه مهم و بزرگ ایمن‌سازی بوستان‌های سطح شهر سبب افزایش ایمنی و کاهش خطرات در بوستان‌های شهری شده است، ابراز کرد: ایمن‌سازی محیط‌های عمومی در اولویت قرار گرفت و تمام بوستان‌های سطح منطقه ایمن شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با تأکید بر اینکه افزایش ایمنی معابر نیز به‌خوبی در سال‌های گذشته پیگیری و انجام‌شده است، تصریح کرد: کاهش تصادفات و کاهش حجم و تعداد پرونده‌های مطروحه در دادگاه گویای همین موضوع است.

وی با اشاره به وجود مسئول HSE در منطقه عنوان کرد: ایجاد مسیرهای ایمن و استاندارد برای تردد شهروندان، جمع‌آوری اطلاعات خانوار سطح منطقه برای مدیریت در زمان بحران، پیگیری و هماهنگی با سایر سازمان‌ها برای استفاده امکانات در زمان بحران‌ها هم در این راستا انجام‌شده است.

رحیمی ایمن‌سازی اماکن عمومی و صدور اخطار و ابلاغ به مکان‌های ناایمن را مورد توجه قرارداد و افزود: مساجد، حسینیه‌ها، مهدکودک‌ها، پاساژها و… نیز در این زمینه موردنظر بوده و ساماندهی این مکان‌ها صورت گرفته و اعلام‌شده که برای بررسی ایمنی ساختمان به سازمان آتش‌نشانی مراجعه کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه نگاه مردم به مسئله ایمنی تغییر کرده و همکاری خوبی با شهرداری در این زمینه دارند و این مهم در صدور مجوزهای شهرسازی هم رعایت می‌شود.**

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.eq0a2bqm0la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما