تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۲ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب : 4639
قم- معاون استاندار قم با ابراز تاسف نسبت به انجام امور اداری به صورت سنتی در برخی ادارات قم گفت: طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا سه خدمت مهم ادارات قم باید تا شهریورماه الکترونیکی شود.
سه خدمت مهم ادارات قم باید تا شهریورماه الکترونیکی شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  محمدرضا گروسی پیش از ظهر سه شنبه در نخستین همایش گرامیداشت روز ملی فناوری اطلاعات در سالن جلسات سازمان صنعت، معدن و تجارت قم، گفت: با وجود ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های خوب حوزه فاوا در استان قم، نباید به وضعیت موجود راضی بود و باید تمام ظرفیت‌های فاوای قم ضمن توسعه به صورت هم‌افزا به کار گرفته شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم با اشاره به موضوع مطرح شده در این جلسه پیرامون تعلل در صدور مجوز شهرک فناوری اطلاعات استان افزود: ایجاد شهرک فناوری اطلاعات قم تنها منتظر یک امضا است که به طور قطع با چنین فرایند بوروکراتیکی نمی‌توان انتظار توسعه فناوری در استان را داشت.

وی با اشاره به مصوبه ستاد ملی و استانی کرونا مبنی بر الزام دستگاه‌های دولتی برای الکترونیکی کردن سه خدمت اصلی خود، ادامه داد: متأسفانه همچنان برخی مدیران به روش‌های سنتی دل بسته‌اند و اهمیت الکترونیکی خدمات دستگاه خود را درک نکرده‌اند.

گروسی با بیان اینکه فناوری‌های اطلاعات تحولات عمیقی در کشور و جهان ایجاد کرده است، تصریح کرد: در زمان کنونی، مدیری موفق است که با ارائه خدمات دستگاه خود به صورت الکترونیکی بدون حضور و مراجعه مردم، گره از مشکلات آنها باز کند.

معاون استاندار انجام وظیفه، رضایتمندی و خوشنودی را سه راهبرد مهم برای خدمت به مردم دانست و گفت: اصلی ترین سهم در تحقق این راهبردها برای جلب رضایت و خوشنودی مردم، توسعه فناوری ارتباطات و اطلاعات است که فعالان این حوزه نقش مهمی برعهده دارند.

وی با تاکید بر اینکه حذف فرایندهای اداری زائد ضرورتی اجتناب ناپذیر است، گفت: با بررسی‌های انجام شده در استان، برای یک مجوز ۲۶ امضا باید گرفته می‌شد که این فرایند حداقل ۲۶ روز زمان می‌برد و اگر مدیر در دسترس نباشد این مجوز تا ۲۶ ماه نیز می‌تواند طول بکشد.

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.s0o2yt09na26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما