تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۵۷
کد مطلب : 4574
مدیر شعب بانک مهر ایران با بیان اینکه صندوق‌های اجاره‌ای این بانک از آخرین فناورهای امنیتی برخوردار است گفت: صندوق‌های اجاره ای با صرفه ترین و امن ترین روش برای نگهداری از کالاهای قیمتی هستند.
تجهیز بانک مهر ایران قم به مجهزترین و امن ترین صندوق‌های اجاره‌ای
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری  سید حسین دامادی با تأکید بر اینکه نخستین صندوق امانات بانک قرض الحسنه مهر در استان قم به بهره‌برداری رسیده است، گفت: متاسفانه مشکلات اقتصادی و شیوع فقر و بیکاری، امنیت جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد بنابراین محافظت از دارایی‌ها و کالاهای قیمتی به مهمترین دغدغه مردم تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه تهیه و نگهداری گاوصندوق‌های شخصی دیگر به صرفه نیست گفت: به غیر از قیمت بالای تهیه یک گاوصندوق مساله نگهداری و تامین امنیت آن مشکل مضاعف دیگری است به خصوص اگر مکان و محل کار یا خانه هم استیجاری باشد مساله جابجایی آن هم مطرح می‌شود.

مدیر شعب بانک مهر ایران با اشاره به مشخصات صندوق‌های اجاره ای شعبه فلکه جهاد گفت: صندوق‌های امانت این شعبه از 520 صندوق کاملا مجهز در سه سایز کوچک 50*29*9و متوسط 50*29*14و بزرگ 50*29*29 برخوردار و  هر گونه دسترسی به آنها نیاز ثبت اثر انگشت دارد و کاملا الکترونیک است.



دامادی در مورد اجاره بهای صندوق‌های امانات شعبه فلکه جهاد کد(5210) گفت: اجاره بهای این صندوق‌ها نیاز به پرداخت ودیعه و اجاره سالانه دارد و مبالغ تقریبی صندوق‌های کوچک ودیعه 52 میلیون و 500 هزار ریالی و اجاره سالانه یک میلیون و 500 هزار ریالی است و صندوق‌های متوسط نیاز به پرداخت 89 میلیون و 400 هزار ریال ودیعه و 2 میلیون و 400 هزار ریال اجاره دارد و صندوق‌های بزرگ نیز با پرداخت ودیعه 160 میلیون و 300 هزار ریال و اجاره بهای سالانه 5 میلیون ریال اجاره داده می‌شود.

این پیشکسوت ارشد نظام بانکی استان قم با تاکید براینکه با افزایش قیمت‌ها و ارزش یافتن کالاهای قیمتی ضرورت حفاظت و تامین امنیت آن حساستر و مهمتر شده است گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران همانگونه که در خدمت رسانی صادقانه و روزآمد به مشتریان خود پیشتاز است به بهترین نحو حافظ اموال و دارایی‌های مشتریان خود خواهد بود.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.zbaurhbsaiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما