کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازدید اعضای ستاد کرونا قم از اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ناوگان حمل‌ونقل عمومی

31 خرداد 1400 ساعت 18:34

برخی از اعضای ستاد مقابله با کرونا استان قم از آخرین وضعیت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ناوگان تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی بازدید کردند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محسن اروجی مدیرکل مدیریت بحران استان قم، سیامک محبی رئیس مرکز بهداشت استان قم، عباس ذاکریان معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، علی نیک مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی و سرپرست سازمان تاکسیرانی شهرداری قم و کارشناسان شهرداری و شبکه بهداشت از آخرین وضعیت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ناوگان تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی بازدید کردند.

در این بازدید معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم به تشریح اقدامات انجام‌شده در موضوع مقابله با کرونا در ناوگان حمل‌ونقل عمومی پرداخت.

ذاکریان اظهار داشت: تمام ناوگان اتوبوس‌رانی هر روز ضدعفونی و استفاده از ماسک برای مسافران نیز در تاکسی و اتوبوس اجباری است.

مدیرکل بحران استانداری و رئیس شبکه بهداشت شهر قم نیز در جریان آخرین اقدامات شهرداری در موضوع اجرای طرح و برنامه‌های ناوگان حمل‌ونقل عمومی در موضوع مقابله با کرونا قرارگرفته و با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در موضوع‌های مرتبط به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.**

 

 

 

انتهای پیام/


کد مطلب: 4457

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/4457/بازدید-اعضای-ستاد-کرونا-قم-اجرای-شیوه-نامه-های-بهداشتی-ناوگان-حمل-ونقل-عمومی

قم فوری
  https://www.qomefori.ir