تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب : 4452
شهردار قم با صدور پیامی، انتخاب نمایندگان جدید مردم در شورای اسلامی شهر قم را تبریک گفت.
پیام تبریک شهردار قم به منتخبین شورای اسلامی شهر قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد در پیامی به منتخبین مردم، انتخاب آنان را در ششمین دوره شورای اسلامی شهر تبریک گفت.

پیام شهردار قم به این شرح است:

بسمه‌تعالی

 

اعضای محترم منتخب شورای اسلامی شهر قم

با سلام و تحیت؛

شورا عمل به دستور الهی و درس‌آموزی از مکتب رسول‌الله صلی‌الله علیه و آله وسلم است. شورا نشان دهنده تحقق توسعه پایدار در سایه قانون‌مداری مردم‌سالاری دینی است که با واگذاری مسئولیت‌ها به منتخبین مردم و مشارکت آن‌ها در اداره امور، شاهد نقش‌آفرینی مضاعف مـردم در تعیین سرنوشت خود هستیم.

کتاب فعالیت هر دوره شورای اسلامی شهر و روستا، سندی گویا برای سنجش و ارزیابی موفقیت‌هاست و آبادانی و توسعه‌ی مدیریت شهری مدیون تصمیمات شورای اسلامی شهر و عمل صحیح مبتنی بر مجاهدت است.

هم‌آوایی تضارب توانمندی‌های شما با ظرفیت‌های موجود در شهر بانوی کرامت ؛ هم‌افزایی در توسعه‌بخشی مدیریت شهری را به ارمغان خواهد آورد.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها، خدمات ماندگار و همراهی‌های اعضای محترم ادوار شورای اسلامی شهر مقدس قم انتخاب و اعتماد مردم فهیم و بصیر قم به شما بزرگواران را تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق مضاعف و سربلندی در سایه‌سار عنایات کریمه اهل‌بیت، حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام و صاحب العصر والزمان حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف برایتان مسألت دارم.**

سید مرتضی سقائیان‌نژاد

شهردار قم

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.n9trak9txpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما