تاریخ انتشار :يکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۰۷
کد مطلب : 4445
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از آغاز بکار کیوسک‌های عرضه یخ بهداشتی در 23 نقطه از سطح شهر خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به  نقل از واحد خبر سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، علیرضا مظفری اظهار داشت: باتوجه به فرارسیدن فصل گرما و به‌منظور تأمین نیاز شهروندان، این سازمان اقدام به جانمایی و صدور مجوز  ۲۳ کیوسک عرضه یخ بهداشتی در سطح شهر نموده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با بیان اینکه فعالیت این مراکز فصلی و تا پایان شهریورماه ادامه دارد، ابراز کرد: این کیوسک‌ها بیشتر در مبادی ورودی و خروجی شهر و برای راحتی و دسترسی مسافران و زائران دایر شده است.

مظفری افزود: با تمهیدات در نظر گرفته‌شده؛ بازرسان سازمان به‌طور مستمر از این مراکز بازدید می‌کنند تا بر عرضه صحیح یخ‌های بسته‌بندی و همچنین قیمت اجناس عرضه‌شده نظارت کامل داشته باشند.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی و یا کم‌فروشی از سوی فروشنده و یا توزیع‌کننده، مراتب را سریعاً  به عوامل نظارتی و یا به شماره تلفن ۱۲۴ و همچنین سامانه نظارت ۱۳۷شهرداری اطلاع دهند.*

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.5a5ct1a5wbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما