تاریخ انتشار :شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۸
کد مطلب : 4439
دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در پیامی به حضرت آیت‌الله رئیسی انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور منتخب ایران اسلامی را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری در پی اعلام منتخب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شهردار قم در پیامی موفقیت حضرت آیت الله رئیسی در کسب اعتماد مردم شریف ایران اسلامی را تبریک گفته و برای ایشان آروزی توفیق نمود.

متن پیام تبریک شهردار قم به شرح ذیل است:

بسمه‌تعالی

حضور ارزشمند حضرت آیت‌الله رئیسی دامت برکاته

با سلام و تحیت ؛

خداوند متعال را شاکریم که در دهه‌ی کرامت به مردم عزیز ایران اسلامی، هدیه‌ای ارزشمند در سایه‌ی  وحدت و همدلی عنایت فرمود  و با حضور حداکثری، جشن انتخابات باشکوه برگزار شد و اقتدار مردم‌سالاری دینی به رخ جهانیان کشیده شد.

سلام و درود بر شهیدانی والامقام همچون حاج قاسم سلیمانی که در زمان حیات پرافتخارشان، فرهنگ مقاومت، امنیت و استقلال و در زمان شهادت سرافرازانه‌شان همدلی و وحدت را نوید بخشیدند.

اینجانب انتخاب شایسته حضرت‌عالی به‌عنوان رئیس‌جمهور منتخب ایران عزیز اسلامی که ثمره اعتماد مردم فهیم و بصیر این دیار ولایتمدار است را تبریک گفته و از جوار بانوی کرامت، موفقیت، سربلندی و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و فرامین مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای ادام الله ظله الشریف را برایتان در سایه توجهات مولانا حجت ابن الحسن العسکری عجل الله تعالی فرجه الشریف و عنایات کریمه اهل‌بیت حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام خواستارم.

سید مرتضی سقائیان نژاد

شهردار قم

۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۰

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.fbaurhba9iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما