تاریخ انتشار :شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : 4427
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در این شهر توسط گروه‌های مختلف مردمی قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده در گفت‌وگو با شهرنیوز با قدردانی از اقشار مختلف شهروندان شهر مقدس قم در راستای ایجاد شور و فضای انتخاباتی گفت: در این راستا شهرداری با هماهنگی و تایید فرمانداری قم و ستاد انتخابات استان در حوزه‌هایی که نیاز به صدور مجوز داشت، پیرو دستور و تاکید ویژه شهردار قم همکاری و همراهی لازم را در مناطق هشتگانه و فضاهای عمومی شهر انجام داد.

وی با اشاره به فضاسازی‌های انتخاباتی برای دعوت مردم به حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات افزود: در مدت زمان تبلیغات انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری خوشبختانه شاهد یک موج بسیار خوب، مناسب و حرفه‌ای در سطح شهر بودیم که در این زمینه تلاش و همت اقشار مختلف شهروندان از جمله نیروهای مردمی جوان، بسیجیان، هیئت‌های مذهبی و نیروهای جهادی و انقلابی و گروه‌ها و احزاب سیاسی را ارج می‌نهیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم همچنین با تقدیر از رعایت دستورالعمل‌های تبلیغاتی توسط نامزدها و ستادهای انتخاباتی تصریح کرد: برپایی ایستگاه‌های تبلیغی ترویجی با رعایت موازین بهداشتی به همراه برگزاری کاروان‌های خودرویی از برنامه‌هایی بود که در راستای موج‌آفرینی و ترغیب مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای در بوستان‌ها و مکان‌های مختلف با پخش کلیپ، سخنرانی و دیگر اقدامات اطلاع‌رسانی و فرهنگی انجام شد.

کلانتزاده از اعتماد مسئولان اجرایی استان قم نیز قدردانی کرد و گفت: امیدواریم مردم قم در تمام صحنه‌ها الگو باشند و از این برنامه‌ها در جهت افزایش مشارکت شهروندان و ایجاد شور و نشاط اجتماعی به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.ra5ct1a5ybc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما