تاریخ انتشار :شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 4425
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به بحث پاک‌سازی پوستر و بنرهای سطح شهر طی دو مرحله در سطح مناطق هشتگانه عنوان کرد: جمع‌آوری سازه‌های موقت تبلیغاتی و پاک‌سازی سطح شهر از تبلیغات انتخاباتی پس از اتمام زمان رأی‌گیری انجام خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوریسید محسن میرهادی در گفت و گو با خبرنگار شهرنیوز، اظهار داشت: با توجه به‌قرار گرفتن در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و همچنین انتخابات میان دوره‌ای خبرگان رهبری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، با برنامه‌ریزی کامل تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز در خصوص اطلاع‌رسانی و همچنین محل‌های مخصوص آگهی‌ها و جایگاه نصب پوسترهای تبلیغاتی در سطح شهر با هماهنگی ستاد تبلیغات استان در زمان مقرر انجام‌شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به بحث پاک‌سازی پوستر و بنرهای سطح شهر طی دو مرحله در سطح مناطق هشتگانه عنوان کرد: جمع‌آوری سازه‌های موقت تبلیغاتی و پاک‌سازی سطح شهر از تبلیغات انتخاباتی پس از اتمام زمان رأی‌گیری انجام خواهد شد.

وی با اعلام انجام امور پاکسازی و نظافت محدوده ۲۰۰ متری بیش از ۶۰۴ شعبه اخذ رای طبق ابلاغ ستاد انتخابات استان تصریح کرد: به دلیل نصب پوستر و بنرهای مختلف در سطح شهر، وضعیت مناسبی ازنظر سیما و منظر شهری نداریم که برنامه‌ریزی لازم برای جمع‌آوری تبلیغات انتخاباتی توسط عوامل شهرداری قم انجام شده است.

میرهادی پاک‌سازی بوستان‌ها و فضای سبز، ناوگان تاکسی و اتوبوس شهری، پایانه‌ها و ایستگاه‌های مسافربری و فضاهای عمومی شهر از پوسترهای تبلیغاتی مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: هر سال پس از پایان رای‌گیری بحث نظافت شهر انجام می‌شد که امسال برای رفع مشکلات دوره‌های قبل، انجام پاک‌سازی برای یک روز بعد یعنی راس ساعت ۱۰ شب روز شنبه در سطح مناطق هشتگانه برنامه‌ریزی کامل انجام‌شده و شنبه شب با هماهنگی ۲۶ ناحیه که هر ناحیه در ۳ اکیپ کامل امکانات برنامه‌ریزی‌شده، از ساعت ۱۰ تمامی سطح شهر تا صبح پاک‌سازی می‌شود.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری تأکید کرد: در جهت پاک‌سازی شهر علاوه بر استفاده از ۲۶ دستگاه واترجت و تجهیزات شستشو، ۱۵۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری نیز در دو قسمت خیابان‌های اصلی و فرعی به کار گرفته خواهند شد.

وی با یادآوری تلاش مجموعه تجت پوشش سازمان مدیریت پسماند در جهت جمع‌آوری پسماند خشک در سطح شهر ابراز کرد: در بحث جمع‌آوری سازه‌های داربست‌ نصب‌شده در سطح شهر، ستادهای و نامزدهای انتخابات باید با پیمانکاران نصاب خود هماهنگ کنند و هرچه سریع‌تر این داربست‌ها و بنرهای نصب شده در اسرع وقت می‌بایست جمع‌آوری شود.

میرهادی آماده‌باش سازمان آتش‌نشانی به‌ویژه در هسته مرکزی شهر و پیرامون حرم مطهر حضرت معصومه(س) و شعبات دیگر عنوان کرد: همکاری نیروهای تخلفات شهرداری با نیروی انتظامی و فرمانداری تا پایان رأی‌گیری در دستور کار قرار دارد.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.x9trak9tnpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما