تاریخ انتشار :شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب : 4423
شهردار قم با صدور پیامی از آحاد ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار قم برای شرکت در انتخابات 28 خرداد ماه دعوت کرد.
دعوت شهردار قم برای حضور گسترده در انتخابات
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوریدکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در آستانه برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در پیامی ضمن دعوت از تمامی ملت شریف ایران اسلامی و به ویژه شهروندان قمی برای شرکت در این انتخابات، بر اصل مشارکت مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید کرد.

متن پیام شهردار قم به این شرح است:

بسمه تعالی

انتخابات نماد مردم‌سالاری دینی و نمود هم‌گرایی است و مردم‌سالاری دینی الگویی جدید و تجربه‌ای موفق در جمهوری اسلامی است که به‌خوبی نظریات سیاسی اسلام را متبلور نمود و تئوری‌های غربی را به چالش کشید. تاریخ به‌خوبی گواهی می‌دهد که مشارکت مردم برای حمایت از نظام درصحنه‌های مختلف من‌جمله انتخابات ریاست جمهوری، باعث وحدت و همدلی و ناامید سازی دشمن خواهد شد.

همواره صاحب‌نظران و اندیشمندان غیرمتعصب و مغرض سیاسی و همچنین دوستان، آشکارا و دشمنان، در خلوت خود، حضور مردم ایران اسلامی و حمایت آنان را از نظامشان ستوده‌اند و همگان به این باور رسیده‌اند که رأی دادن و حضور حداکثری در انتخابات دانش سیاسی است و رأی به اصلح دادن نشانه‌ی بینش سیاسی و در مکتب حاج قاسم، هر رأی‌دهنده یک مدافع حرم محسوب می‌گردد و موانع مختلف همانند تحریم، گرانی و سایر مشکلات نتوانسته مانعی برای حضور این سیل خروشان گردد و حضور حداکثری در انتخابات نوعی مرزبندی عملی بین ادعا و عمل در دوست داشتن ایران عزیز اسلامی است.

امام راحل فرمودند “جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر” و می‌توان گفت که جمهوریت و اسلامیت در مقابل هم نیستند بلکه برای تحقق نظام اسلامی نیاز به شکلی از حکومت داریم که بهترین نوع آن جمهوری است و جمهوری اسلامی نمونه بارز مردم‌سالاری دینی است و در نظام مردم‌سالاری دینی انتخاب و نظر مردم از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و صیانت از آن حق‌الناس محسوب می‌گردد.

حضور مردم در انتخابات تلفیق شور و شعور و لبیک گوئی به این آیه شریفه ” إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم” است و اینکه باور دارند که خود می‌توانند برای توسعه و پیشرفت جامعه اثرگذار باشند چه در سطح کلان ریاست جمهوری و چه در سطح مدیریت شهری و انتخابات شورای اسلامی شهر مقدس قم. مردم ما می‌دانند گرچه چراغ اتاق‌های فکری معاندان قسم‌خورده این انقلاب همواره برای توطئه و تشکیک در باورها روشن؛ اما نور امیدشان همواره به لطف حق‌تعالی، عنایات خاصه امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هدایت‌های رهبری حکیم و فرهیخته و با مشارکت عظیم مردمی خاموش است.

اینجانب ضمن دعوت آحاد مردم به حضور حداکثری در جشن انتخابات، از درگاه ایزدمنان در سایه‌سار توجهات بقیه‌الله‌الاعظم امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف سربلندی، موفقیت، پیشرفت و عزت روزافزون نظام اسلامی را آرزومندم.

 

سید مرتضی سقائیان‌نژاد

۲۷ خردادماه ۱۴۰۰

شهر مقدس قم

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.w8ebjh8ex9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما