تاریخ انتشار :شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : 4420
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از افزایش مشارکت دانش آموزان در طرح تفکیک پسماند از مبدأ و مراجعه به غرفه‌های بازیافت خبر داد .
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوریسرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از افزایش مشارکت دانش آموزان در طرح تفکیک پسماند از مبدأ و مراجعه به غرفه‌های بازیافت خبر داد .
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی با اشاره به اجرای طرح همیاران بازیافت ویژه دانش آموزان اظهار داشت: آموزش مفاهیم مدیریت پسماند به دانش آموزان از ابتدای شروع فعالیت‌های این سازمان در دستور کار برنامه‌ها قرار داشته و به تناسب فراهم شدن فضا انجام‌شده است .
وی با تأکید بر ضرورت آموزش به دانش آموزان عنوان کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم به دنبال ارتقای میزان آگاهی عمومی و مشارکت دانش آموزان در کاهش تولید و تفکیک از مبدأ پسماند برای حفظ بهداشت محیط شهری است.
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم تصریح کرد: به دنبال اجرای آموزش‌ها، استقبال گسترده‌ای جهت مشارکت در طرح تفکیک پسماند از مبدأ ، توسط دانش آموزان صورت گرفت .در طرح همیار بازیافت مدارس به دنبال اشاعه فرهنگ زیست‌محیطی در بین دانش آموزان و والدین آن‌ها و ارائه آموزش‌های عمومی در این زمینه هستیم.
وی با اشاره به شرایط موجود جامعه و تعطیلی مدارس به دلیل ویروس کرونا ابراز کرد: آموزش مفاهیم مدیریت پسماند به دانش آموزان از طریق شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود.
به گفته میرابراهیمی، برگزاری مسابقات و ارسال فایل‌ها و کلیپ‌های آموزشی و فرهنگی با موضوعات مدیریت پسماند به معلمان و مدیران مدارس ازجمله این اقدامات است .
وی یادآور شد: ایجاد انگیزه و آشنایی دانش آموزان با اهمیت بازیافت مواد و تفکیک پسماندهای خشک و تر به همراه ایجاد روحیه مشارکت در حفظ محیط‌زیست در این طرح به‌خوبی دیده‌شده است.

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.5baurhbagiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما