تاریخ انتشار :شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : 4415
سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از اجرای علائم افقی ترافیک در معابر ورودی شهر قم و خیابان‌های پرتردد خبر داد و گفت: اجرای طرح خط‌کشی معابر اصلی ورودی شهر قم با هدف نظم‌بخشی به حرکت خودروها انجام شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوریبه نقل از واحد خبر سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، قاسم طالبی با اشاره به اجرای علائم افقی ترافیک در معابر ورودی شهر قم و خیابان‌های پرتردد اظهار داشت: اجرای این طرح در معابر اصلی و ورودی‌های شهر قم در صورت داشتن طرح و آلبوم علائم افقی ترافیک در دستور کار قرار گرفته و اجرایی می‌شود.

سرپرست سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از اجرای طرح خط‌کشی ترافیکی بلوار شهید آیت‌الله بهشتی حدفاصل میدان حضرت امام خمینی (ره) تا میدان شهدای ۷۲تن خبر داد و افزود: نیازهای علائم ترافیکی شامل خط‌کشی‌های ممتد زردرنگ و خطوط منقطع، مسیر گذرهای عابر پیاده و آشکارسازی سرعت کاه‌ها در معابر اصلی انجام‌شده یا در دست اقدام است.

طالبی اجرای این طرح‌ها را با هدف نظم‌بخشی ترافیکی به حرکت خودروها و افزایش ایمنی تردد شهری عنوان کرد و گفت: مناطق هشتگانه قم نیازها و درخواست‌های زیادی برای اجرای طرح‌های ترافیکی دارند که با توجه به ظرفیت سازمان ترافیک و اولویت‌بندی طرح با توان مضاعف در حال انجام آن‌ها هستیم.**

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.ydjiw6djtgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما