تاریخ انتشار :شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب : 4413
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از بهره‌برداری از بوستان کوثر تا پایان سال خبر داد و گفت: بوستان کوثر با مسیرهای ویژه دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی، طراحی دریاچه مصنوعی و حفظ توپوگرافی خاص آن از طراحی ویژه‌ای برخوردار است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوریعباس حلوایی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به آخرین وضعیت احداث بوستان کوثر اظهار داشت: بوستان کوثر به‌عنوان یکی از بوستان‌های واقع در بوستان هزار هکتاری به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم موقعیت جغرافیایی این بوستان را موردتوجه قرارداد و افزود: این بوستان در حدفاصل میدان مفید و بلوار شهید آوینی تا بلوار پاسداران واقع در شهر قدس قرار داشته و با توجه به حفظ توپوگرافی  خاص آن، از طراحی ویژه‌ای برخوردار است.

حلوایی زاده طراحی مسیرهای ویژه دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی با شیب تند را یکی از ویژگی‌های این بوستان دانست و ابراز کرد: طراحی دریاچه مصنوعی در این بوستان با توجه به توپوگرافی خاص آن جذابیت خاصی به بوستان داده است.

وی طراحی سکوهای نشیمن در طول مسیر و ساخت سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه را از دیگر امکانات رفاهی بوستان کوثر عنوان کرد و گفت: این بوستان بااعتباری بالغ‌بر ۲۶ میلیارد تومان و در چند پیمان در حال تکمیل بوده و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.**

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.f0o2yt0osa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما