تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : 4407
حجت الاسلام والمسلمین محسنی گفت: در آینده و پس از انتخابات زنجیره «تواصی به حق» کارش بیشتر می شود؛ ما می خواهیم مساعدت و معاضدت جدی و میدانی با همراهی منتخب مردم داشته باشیم.
بعد از انتخابات، معاضدت جدّی و میدانی با همراهی منتخب مردم خواهیم داشت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،  حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی محسنی، در نشست خبری با عنوان «روحانیت؛ صدای مردم ایران» که امروز در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، با تبریک دهه کرامت گفت:مقدمات فعالیت قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی از چند سال پیش برنامه ریزی شده بود، اما از تابستان سال گذشته رسماً آغاز به کار کرد و پیگیری گفتمان سازی برای انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری را اولین برنامه خود قرار داد.

وی افزود: دلیل شکل گیری این قرارگاه تجمیع و ساماندهی کانون های جهادی طلبگی بود که در سراسر کشور به صورت پراکنده در حال فعالیت بودند؛ این کار صورت گرفت و مورد توجه و تحسین بزرگان حوزوی قرار گرفت.

رئیس قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی با بیان این که کار این قرارگاه تازه آغاز شده است و مسائل فراوانی برای پیگیری از سوی آن وجود دارد، گفت: امام خمینی رحمة الله علیه در نیمه شعبان ۱۳۶۸ فرمودند: امروز غرب و شرق می دانند تنها نیرویی که می تواند آنان را از صحنه بیرون کند اسلام است.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی تصریح کرد: اصل عناد دشمنان انرژی هسته ای نیست بلکه اسلام است، ما می خواهیم صدای مردم برای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی باشیم.

رئیس قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی بیان داشت: یکی از کارهای اساسی برای حفاظت از انقلاب اسلامی انتخاب اصلح و مشارکت در انتخاب است  در آینده و پس از انتخابات زنجیره «تواصی به حق» کارش بیشتر می شود؛ ما می خواهیم مساعدت و معاضدت جدی و میدانی با همراهی منتخب مردم داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اظهار کرد: ما می خواهیم نظارت های و مراقبت های ویژه خودمان را داشته باشیم و نسبت به وعده ها و شعارهای نامزدهای انتخابات پیگیر باشیم تا حقوق مردم را استیفا کنیم.

وی عنوان داشت: در قبال اشرافی گری، باندگرایی و قبیله گرایی و امثال این انحرافات، قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی اعلام موضع و مقابله خواهد نمود.

رئیس قرارگاه حوزوی انقلاب اسلامی در پایان گفت: مطالبه گری محترمانه یکی از برنامه های اصلی این قرارگاه است.

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.z9trak9tupr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما