تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب : 4401
سید سجاد موسوی زنجانی نخبه انقلابی و نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر قم با صدور بیانیه ای اعلام کرد که تنها در لیست نخبگان انقلابی شهر کریمه حضور دارد.
بیانیه نخبه انقلابی و نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، متن این بانیه بدین شرح است:

حضور محترم همه همشهریان شریف ، بصیر و انقلابی ( شهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها )

سلام علیکم ؛
در ابتدا از بذل محبت و عنایت و توجه همه همشهریان عزیز که با حضور پررنگ و تماسها و پیامهای پر محبت شان در مسیر خدمتگزاری این حقیر را حمایت مینمایند کمال تشکر را دارم.

اینجانب با اعتقاد کامل به بیانیه گام دوم انقلاب و فرمایش مقام معظم رهبری بر پایه تشکیل مدیریت جوان ، نخبه و انقلابی ، به جهت لبیک به فرمایشات ایشان در این مسیر گام برداشتم و برای اینکه بتوانیم فرمایش مقام معظم رهبری را اجرایی کنیم ، با عزیزان و کاندیداهای توانمند بسیاری جلسات متعددی داشتیم که همه آن عزیزان محترم و با پتانسیلهای خوبی بودند.
و در نهایت با بررسی های فراوان در جهت تشکیل یک شورای شهری قوی ، اجرایی و در جهت تحولی عظیم در شهر کریمه اهل بیت (سلام الله علیها) از بین همه این کاندیداها ، عزیزان اصلح تری انتخاب گردیدند و با تشکیل یک لیست نهایی بنام ( ائتلاف نخبگان انقلابی شهر کریمه ) به عرصه انتخابات و خدمت به شما مردم عزیز قم حضور یافتیم.

لذا اینجانب از همه همشهریان شریف و بصیر و انقلابی قم تقاضامندم که با توجه به پتانسیل های فراوان موجود در این لیست ائتلاف نخبگان انقلابی جهت ایجاد تحول عظیم در همه سطوح خدمات شهری به شما مردم عزیز ، با رای خود به لیست ائتلاف نخبگان انقلابی شهر کریمه ، آغاز تحول عظیمی را در عرصه های مدیریت و توسعه خدمات شهری ، با کمک شما مردم انقلابی برای شهر مقدس قم رقم بزنیم.

در پایان با احترام به تمام عزیزانی که حتی بدون مشورت با بنده حقیر ، نام و تصویر اینجانب را در سایر لیست های مختلف انتخاباتی شورای شهر  قرار دادند ، لذا از حسن اعتماد و محبت شان کمال تشکر را دارم ،

 ولی با احترام به همه این عزیزان ، رسماً اعلام می نمایم ( اینجانب سید سجاد موسوی زنجانی به هیچ کدام از این لیستها وابستگی ندارم ) .

و در خاتمه خدمت همه شما همشهریان عزیز عرض می نمایم ،
که این حقیر در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب ، با تشکیل ( لیست ائتلاف نخبگان انقلابی شهر کریمه ) جهت خدمت به شما مردم شریف ، فقط با این لیست کارآمد و توانمند و انقلابی در این عرصه حضور خواهم داشت.

و من الله التوفیق
 سید سجاد موسوی زنجانی

https://qomefori.ir/vdca.wnyk49ny65k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما