تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۴
کد مطلب : 4390
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از هوشمندسازی پارک‌سوار شمالی خبر داد و گفت: پارک‌سوار شمالی نیز مانند سایر پایانه‌ها به سامانه تحت وب مدیریت درآمد پایانه‌ها و لینک ارتباطاتی با پایانه مرکزی وصل شده و دوربین‌های نظارت تصویری نیز در تمام پارک‌سوار نصب می‌شود.
اتصال پارک‌سوار شمالی قم به سامانه‌های هوشمند مدیریت/نصب دوربین‌های نظارتی در پارک‌سوارها
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،رضا پوریافر در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به تغییر سیاست‌های شهرداری در ساماندهی پایانه‌های فعلی اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که در اختصاص زمین برای ساخت پایانه جنوبی و شمالی ایجادشده، ساماندهی پایانه‌های موجود در دستور کار قرارگرفته است.

وی تغییر سیاست شهرداری برای ساماندهی پایانه‌های فعلی را اقدامی استراتژیک خواند و تأکید کرد: ایجاد و ساماندهی پایانه‌های متمرکز و غیرمتمرکز می‌تواند علاوه بر تأمین نیاز شهر در ساماندهی مسافران و دسترسی سریع شهروندان، نقش مهم و تأثیرگذاری ایفا کند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم ساماندهی پارک‌سوار شمالی را موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: پارک‌سوارها به‌عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم حمل‌ونقلی در کنترل ورود خودروهای عمومی و شخصی در هسته مرکزی شهر موردتوجه بوده و پارک‌سوار شمالی با توجه به محل استقرار آن، از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی هوشمند سازی پارک‌سوار شمالی را موردتوجه قرارداد و خاطرنشان کرد: پارک‌سوار شمالی نیز مانند سایر پایانه‌ها به سامانه تحت وب مدیریت درآمد پایانه‌ها متصل شده و تمام قراردادهای پارک‌سوار با تاریخ آغاز و پایان قرارداد در این سامانه ثبت می‌شود.

پوریافر ادامه داد: همچنین لینک ارتباطاتی پارک‌سوار با پایانه مرکزی به‌منظور ثبت اطلاعات سفر به‌صورت آنلاین اجرایی شده و دوربین‌های نظارت تصویری نیز در تمام پارک‌سوار مانند سایر پایانه‌ها نصب می‌شود.**

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.wnkt23nxvftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما