تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب : 4384
اولین حضور رئیس قوه در تالار معاملات بورس در طول 30 سال گذشته بهانه ای شد تا جای خالی مسببان وضع موجود پررنگ تر دیده شود.
رئیسی؛ اولین رئیس قوه که بعد از سی سال وارد تالار بورس شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، تالار شیشه ای بورس امروز برای اولین بار در طول 30 سال گذشته میزبان رئیس قوه قضائیه بود.

سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه و نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز با حضور در تالار معاملات بورس با سهامداران دیدار و از نزدیک پای گفت و گوی آنها نشست

 رمایه داران امروز بورس که از یک سال پیش با دعوت دولتی ها سرمایه خود را وارد این بازار کردند این روزها از عملکرد دولت در هدایت و کنترل بازار سرمایه گله مند هستند چرا که با دعوت دولتی ها سرمایه مردم به سمت بورس هدایت شد اما با رها کردن بازار سرمایه و یا دست کاری در این بازار سرمایه مردم از بین رفت.

عبدالناصر همتی که این روزها در کسوت نامزد ریاست جمهوری در حال تبلغات انتخاباتی است، خود به عنوان رئیس وقت بانک مرکزی در کشاندن مردم به بازار بورس نقش بی بدیلی داشت.

وی که امروز به اذعان بسیاری از سرمایه گذاری در بورس مسبب وضع فعلی بازار سرمایه است در فروردین سال 99 با دعوت مردم به بورس گفته بود دو وزارت اقتصاد و رفاه خواهان افزایش عرضه‌های اولیه هستند و هر اقدامی برای رونق بورس خواهند کرد.

این وعده همتی به مردم از طریق رسانه ملی بهانه ای شد که مردم سرمایه های خود را به سمت بورس سرازیر کرده اما در ادامه راه بدون پشتیان رها شوند. به طوری که در طول یک سال گذشته نه تنها همتی بلکه هیچ مقام مسئول دولتی برای تضمین دادن به مردم به بازگشت سرمایه های از دست رفته راهشان را به سمت تالار شیشه ای بورس کج نکردند.

رئیسی اما امروز با حضور در تالار معاملات بورس تهران به جایگاه مهم بورس در اقتصاد ملی اشاره کرد و اظهار داشت: با مدیریت صحیح و برنامه ریزی صورت گرفته، ریشه مشکلات شناسایی و راهکارهای برون رفت از بحران موجود با استفاده از ساز و کارهای تخصصی ارایه می شود.

وی این نوید را داد که با همت و همکاری همه اهالی بازار سرمایه، موضوعات حل شده و اعتماد به بازارسرمایه باز خواهد گشت.

اگرچه شاید پول بر باد رفته مردم که نتیجه عملکرد تیم اقتصادی دولت بود به دست سرمایه گذاران بورسی برنگردد اما این حضور نشان می دهد که مردم بدون پشتوانه در هیچ بخشی از کشور رها نشده و بخش های مختلف کشور موظف به حمایت و پشتیبانی از مردم هستند.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.anyk49ney5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما