تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب : 4383
رئیس کمیته علما، روحانیت و طلاب استان قم ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی:

حوزه و حوزویان به دنبال تحقق مبانی انقلاب در جامعه هستند

رئیس کمیته علما، روحانیت و طلاب استان قم ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی گفت: حوزه و حوزویان به دنبال تحقق مبانی انقلاب در جامعه هستند و اگر امروز از آیت الله رئیسی حمایت کردند به این دلیل است که دریافتند این مبانی در آیت الله رئیسی نزدیک‌تر است.
حوزه و حوزویان به دنبال تحقق مبانی انقلاب در جامعه هستند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،  حجت الاسلام والمسلین سید موسی موسوی در نشست خبری رئیس کمیته علما، روحانیت و طلاب استان قم که در سالن کنفرانس مجتمع ناشران برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: اصحاب رسانه در موضوع انتخابات یک نقش کم‌نظیر و بی‌نظیر دارند.
وی با اشاره به اینکه بیشترین تاثیرگذاری در امر مشارکت مردمی به اصحاب رسانه وابسته است، عنوان کرد: اصحاب رسانه حتی اگر بر موج منفی این مشارکت نیز سوار شوند می‌توانند تاثیربسیار بالایی داشته باشند.
رئیس کمیته علما، روحانیت و طلاب استان قم با بیان اینکه حضور حداکثری مردم اصلی‌ترین موضوع برای نظام جمهوری اسلامی است، مطرح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در طی سالیان گذشته نشان داده است که با حضور مردم در مشارکت‌های سیاسی جمهوریت را حفظ کرده است.
رئیس کمیته علما، روحانیت و طلاب استان قم ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی با اشاره به اینکه مشکلات مردم با آمدن پای صندوق‌های رای حل خواهد شد، خاطرنشان کرد: باتوجه به درخواست‌هایی که از جانب نهادهای مختلف صورت گرفت و دعوت مردمی‌ای که شکل گرفت، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی وارد عرصه انتخابات شدند.
موسوی با بیان اینکه امیدواریم آنچه که خیر و با برکت برای انقلاب اسلامی است رقم خورد، تصریح کرد: از چندین ماه پیش انقلابیون دغدغه‌مندی حفظ آبروی نظام در انتخابات پیش رو را داشتند و به همین منظور بیانیه‌ای‌های مختلفی به منظور دعوت از حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به عمل آمد.
وی با اشاره به اینکه علاوه‌بر حضور حداکثری باید به ویژه‌گی‌های اصلی فرد اصلح نیز توجه داشته باشیم، یادآور شد: زمانی که مقام معظم رهبری که در راس مملکت هستند به این اندازه دغدغه تولید دارند نشان‌دهنده این است که مشکل اصلی کشور بحث اقتصادی است.
رئیس کمیته علما، روحانیت و طلاب استان قم با بیان اینکه با کاهش مالیات تولیدکنندگان می‌توانیم انگیزه را در این افراد افزایش دهیم، ابراز کرد: حوزه و حوزویان به دنبال تحقق مبانی انقلاب در جامعه هستند و اگر امروز از آیت الله رئیسی حمایت کردند به این دلیل است که دریافتند این مبانی در آیت الله رئیسی نزدیک‌تر است.
وی با اشاره به اینکه درخصوص فضای بین الملل نگاه آیت الله رئیسی بر این است که ما بر اساس منافع کشور باید دوست و دشمن خود را بشناسیم، بیان کرد: آیت الله رئیسی در مسندهای مختلف نشان داده‌اند که جوان‌گرایی یکی از اصول دولت ایشان خواهد بود.
موسوی با بیان اینکه اولویت آیت الله رئیسی بر کنترل و مدیریت فضای مجازی است، اظهار داشت: اصل اساسی در دولت آیت الله رئیسی شایسته سالاری است درنتیجه افراد اندیشمند و نخبه در این دولت جایگاه بالایی خواهند داشت.

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.oexfuqettsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما