تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب : 4375
رییس ستاد جوانان و اقوام آیت الله رییسی در قم گفت: در پی درخواست آیت الله رییسی مبنی بر تبدیل ستادهای انتخاباتی به مراکز خدمت رسانی به مردم، در "ستاد مرکزی سحر" آیت الله رییسی در قم خدمات مختلف پزشکی، حقوقی، روانشناسی و ... به صورت رایگان به مردم ارائه می شود.
از ارائه خدمات پزشکی تا مشاوره حقوقی در ستاد آیت الله رییسی در قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سید حسن موسوی نسب رییس ستاد جوانان و اقوام آیت الله رییسی در قم (ستاد سحر بیان کرد: در پی درخواست آیت الله رییسی مبنی بر تبدیل ستادهای انتخاباتی به مراکز خدمت رسانی به مردم، در "ستاد مرکزی سحر" آیت الله رییسی در قم خدمات مختلفی به صورت رایگان به مردم ارائه می شود.
وی اضافه کرد: ارائه مشاوره حقوقی توسط متخصصان حقوقی، ارائه مشاوره روانشناسی توسط متخصصان روانشناسی و ارائه خدمات در زمینه کودکان در قالب "میز کودک" توسط متخصص کارگاه کودک بخشی از اقداماتی است که از سوی ستاد مرکزی آیت الله رییسی برای خدمت رسانی به مردم انجام می شود.
رییس ستاد جوانان و اقوام آیت الله رییسی در قم افزود: ارائه خدمات درمانی از جمله سنجش فشار خون و پالس اکسیمتر از دیگر اقداماتی است که در این ستاد مرکزی برای خدمت رسانی به مردم قم انجام می شود.
موسوی نسب اذعان کرد: ستاد مرکزی جوانان و اقوام آیت الله رییسی واقع در بلوار نیایش، کوچه ۶، پلاک ۴۹ تا پایان مهلت فعالیت های انتخاباتی هر روزه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ و ۳۰ دقیقه پذیرای تمام مردم استان و زائران حرم کریمه اهل بیت علیها سلام است.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.0nyk49nem5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما