تاریخ انتشار :شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : 4364
هم‌زمان با آغاز دهه کرامت و در شب میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)، به همت شهرداری قم کاروان شادی و نشاط در سطح شهر قم به حرکت درآمد.
باهمت شهرداری قم؛ کاروان شادی در شب میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) در شهر قم به حرکت درآمد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، از ابتدای ماه ذی‌القعده و ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) تا روز ۱۱ این ماه و تولد حضرت امام رضا (ع) در تقویم کشورمان به‌عنوان دهه کرامت نام‌گذاری شده است و به همین مناسبت برنامه‌های ویژه‌ای برای گرامیداشت این ایام و ولادت کریمه اهل‌بیت(س) در شهر قم پیش‌بینی‌شده است.

به همین مناسبت، جمعه‌شب و هم‌زمان با شب میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) ویژه‌برنامه‌هایی باهمت شهرداری قم در سطح شهر قم و به‌صورت خاص در اطراف بارگاه منور و نورانی بانوی کرامت برگزار شد.

نورافشانی ویژه آسمان شهر قم ازجمله این برنامه‌ها بود که پس از اقامه فریضه‌ی عشا در میدان آستانه اجرا و لحظات مفرحی را برای زائرین و مجاورین شهر مقدس قم رقم زد.

حرکت کاروان شادی و نشاط در سطح شهر قم نیز از دیگر برنامه‌هایی بود که به همت شهرداری قم در این شب خجسته و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد و با اجرای برنامه‌های مفرح و فرهنگی نظیر مداحی، تواشیح، اجرای سرودهای ملی و مذهبی، نمایش طنز و بخش‌های ویژه کودکان و دختران مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

اجرای برنامه‌های فرهنگی و جُنگ‌های شادی در طول دهه کرامت ادامه داشته و شهروندان مناطق مختلف شاهد اجرای این برنامه‌ها خواهند بود.**

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.qa5ct1ap5bc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما