تاریخ انتشار :شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : 4363
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: برای تأمین برق و روشنایی در تقاطع فردوسی با پیامبر اعظم (ص) 10 میلیارد تومان اختصاص داده‌شده و مسیر مستقیم پروژه با بیش از 90 درصد پیشرفت به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
اختصاص ۱۰ میلیارد تومان هزینه برق و روشنایی در تقاطع فردوسی با پیامبر اعظم(ص)/افتتاح مسیر مستقیم پروژه به‌زودی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، عباس حلوایی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، از پروژه تقاطع فردوسی با بلوار پیامبر اعظم (ص) به‌عنوان یکی از پروژه‌های شاخص در شهر قم نام برد و اظهار داشت: این پروژه با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده در حال تکمیل بوده و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم آغاز عملیات عمرانی این پروژه را از سال ۹۷ دانست و ابراز کرد: این تقاطع نیز مانند تقاطع شهیدان کبیری با حفظ پیاده راه و به‌صورت زیرگذر از بلوار پیامبر اعظم(ص) اجراشده و در ساخت آن بیش از چهار هزار و ۵۰۰ تن میلگرد به‌کاررفته است.

حلوایی زاده از پیشرفت ۹۰ درصدی مسیر مستقیم این پروژه خبر داد و تصریح کرد: در ساخت این تقاطع ۹۰۰ حلقه شمع به‌کاررفته و تا ماه آینده با طولی برابر ۲ کیلومتر و ۳۰۰ متر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی این تقاطع را محور اتصال به سه منطقه ۱ ، ۵ و ۴ دانست و تصریح کرد: در احداث تقاطع فردوسی با بلوار پیامبر اعظم(ص) تملک به‌صورت کامل انجام و آزادسازی صورت گرفته و ۱۰ میلیارد تومان نیز هزینه برق و روشنایی تقاطع شده است.**

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.-nkt23nxxftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما