تاریخ انتشار :جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۹
کد مطلب : 4358
معاون دادستان قم از رفع پلمب شهر بازی بوستان علوی خبر داد و اظهار کرد: بهره بردار شهربازی بوستان علوی متعهد شد پس از رفع پلمب و اخذ و تمدید استاندارد های لازم شروع به فعالیت نماید.
بازگشایی شهربازی بوستان علوی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،به  نقل از واحد خبر سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم حمزه زارعی از رفع پلمب شهر بازی بوستان علوی در عصر پنجشنبه ۲۰ خرداد خبر داد و اعلام کرد: بهره بردار شهربازی بوستان علوی متعهد شد پس از رفع پلمب نسبت به اخذ و تمدید استاندارد، افزایش ایمنی وسایل شهر بازی، سپری نمودن دوره های آموزشی اپراتورهای وسایل شهربازی اقدام و پس از تایید استانداردهای لازم از سوی اداره کل استاندارد شروع به فعالیت کند.

معاون دادستان قم اظهار داشت: تحقیقات در خصوص علت حادثه ادامه داشته و با توجه به پیشگیری از حوادث احتمالی دیگر برای شهروندان عزیز، استفاده از وسیله حادثه ساز تا مشخص شدن علت حادثه و اطمینان از ایمنی کامل ممنوع است.

این مقام قضایی گفت: دادستانی به محض اطلاع از این حادثه به موضوع ورود و ضمن دستور پلمب شهربازی، تحقیقات در خصوص علل وقوع حادثه را آغاز کرد.

زارعی تصریح کرد: دادستانی همواره در حال رصد مستمر حوادث شهر، در راستای احقاق حقوق شهروندان است و تلاش دارد ضمن پیشگیری از وقوع هرگونه حادثه با عاملین برخورد قانونی صورت گیرد.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.sbaurhbfwiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما