تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب : 4351
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از بهسازی فضای سبز بلوار خلیج‌فارس از میدان ولیعصر(عج) تا میدان بقیه‌الله خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، به نقل ز واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به اجرای عملیات بهسازی فضای سبز بلوار خلیج‌فارس حدفاصل میدان ولیعصر(عج) تا میدان بقیه‌الله اظهار داشت: این محور با توجه به اینکه کاربرد دوگانه داشته و هم به‌عنوان محور شهری برای دسترسی به مسجد مقدس جمکران بوده و هم یکی از مسیرهای ورودی شهر محسوب می‌شود، به همین خاطر از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی با بیان اینکه طول این مسیر ۱.۶ کیلومتر است و زیبایی منظر آن اهمیت بالایی دارد گفت: احداث فضای سبز بلوار از سال ۸۶ آغاز شد و با توجه به اینکه مسیر مترو زیر این محور در حال احداث بوده اقدامات خاصی در آن انجام نشد و با توجه به اینکه احداث تونل تکمیل‌شده و محور هم اهمیت خاصی دارد تصمیم بر آن شد که در افزایش زیبایی این محور اقداماتی انجام شود.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: طراحی فضای سبز انجام‌شده و رفیوژ وسط دارای زیتون مثمر است و برای تکمیل فضای سبز محور از گونه‌های سازگار و زینتی استفاده‌شده و برای اجرا ابلاغ‌شده است.
وی خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که طی دو ماه آینده عملیات بهسازی فضای سبز این محور با استفاده از سیستم آبیاری تحت‌فشار تکمیل شود.**

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.n8ebjh8xz9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما