تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب : 4349
مدیر منطقه هشت شهرداری قم از بودجه 300میلیارد ریالی عمرانی جهت توسعه و آبادانی هرچه بیشتر منطقه پردیسان در سال جاری خبر داد.
بودجه ۳۰۰میلیارد ریالی عمرانی پردیسان در سال ۱۴۰۰/ارائه تخفیف ۳۰ درصدی عوارض پسماند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، به نقل از واحد خبر منطقه هشت شهرداری قم، محمد رمضانی با اشاره به بودجه سال ۱۴۰۰در منطقه اظهار داشت: بودجه در نظر گرفته‌شده برای این منطقه برای سال جاری ۷۵۰میلیارد ریال است که ۳۰۰میلیارد ریال آن بودجه عمرانی بوده و الباقی صرف مواردی همچون رفت‌وروب، جمع‌آوری زباله، نگهداری فضای سبز و دیگر موارد می‌شود.
مدیر منطقه هشت شهرداری قم با بیان اینکه میزان درآمد منطقه بیشتر از هزینه‌ای که برای توسعه و نگهداری آن می‌شود، است اذعان کرد: توسعه و نگهداری هرچه مناسب‌تر منطقه در گروی همکاری بیشتر شهروندان است.
وی با تأکید بر اینکه همکاری مردم دارای دو بعد فرهنگی و مالی است، اضافه کرد: در بعد فرهنگی انتظار از شهروندان می‌رود در راستای تنظیف محیط شهری و نگهداری و جلوگیری از آسیب رساندن به فضای سبز و دیگر موارد با شهرداری همکاری کنند و در زمینه مالی نیز شهروندان با پرداخت به‌موقع عوارض خود مدیریت شهری را در ارائه خدمات هرچه مناسب‌تر یاری رسانند.
رمضانی در پایان تخفیف ۳۰درصدی عوارض پسماند تا پایان شهریورماه را موردتوجه قرار داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم شهروندان با تخفیف‌های ارائه‌شده، با پرداخت به‌موقع عوارض شهرداری را در ارائه خدمات مطلوب یاری رسانند.**

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.abaurhbf9iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما