تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۳
کد مطلب : 4173
مدیر منطقه سه شهرداری قم گفت: خیابان 20 متری شهید بهشتی موقعیت خوبی برای پیاده راه شدن دارد اما نیاز به شارع جایگزین داریم.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،مهرداد روحانی وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اهمیت پیاده‌راه سازی در سطح منطقه ۳ به‌ویژه خیابان ۲۰ متری شهید بهشتی، اظهار داشت: ایجاد پیاده راه در برخی از خیابان‌های پرتردد ازجمله خیابان ۲۰ متری شهید بهشتی نیاز به زیرساخت‌های مهمی دارد.

مدیر منطقه سه شهرداری قم با بیان اینکه خیابان ۲۰ متری شهید بهشتی موقعیت خوبی برای پیاده راه شدن دارد اما نیاز به شارع جایگزین داریم، افزود: از طرفی باید پارکینگ عمومی تأمین شود، این خیابان نخستین محلی بود که برای پیاده‌راه سازی پیشنهاد شد که بعد از بهره‌برداری از پارکینگ‌ها به‌احتمال‌زیاد و پس از اخذ مجوزات لازم اجرایی می‌شود.

روحانی وزیری در مورد یکی از مطالبات شهروندان بابت کمبود سرویس بهداشتی در این منطقه عنوان کرد: شهرداری در زمینه احداث سرویس بهداشتی آمادگی کامل دارد اما برای اجرای سرویس بهداشتی محل مناسبی معرفی نشده و در صورت معرفی زمین مناسب و در نظر گرفتن یک لکه عمومی در محدوده مناسب حتماً اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به آخرین وضعیت پل تقاطع آیت‌الله کاشانی گفت: این پروژه دارای طرح تقاطع غیرهمسطح است که اجرای آن علی‌رغم تلاش شهرداری با مشکلاتی همراه شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم تصریح کرد: برای روکش آسفالت در منطقه مشکلی وجود ندارد و در سال گذشته ۲۵ هزار تن آسفالت در منطقه ۳ توزیع شد، اما در برخی از خیابان‌ها به لحاظ زیرسازی و تأسیسات با موانعی مواجه هستیم که برای زیرسازی برخی از مکان‌ها باید کل خیابان تعطیل شود.**

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.u9trak9qwpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما