تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۹
کد مطلب : 3992
مدیر منطقه دو شهرداری قم با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 30 صنف درب و پنجره ساز در بلوار شاهد قرارگرفته که سیما و منظر مناسبی ندارد گفت: درخواست‌های زیاد مردمی برای انتقال این صنوف وجود دارد که به‌تمامی آن‌ها مهلت داده‌شده تا هرچه سریع‌تر به شهرک صنوف منتقل شوند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اهمیت انتقال صنوف مزاحم از داخل شهر به‌منظور ایجاد رضایتمندی مردم اظهار داشت: انتقال تمامی آهن‌فروشان به شهرک صنوف از اقدامات خوب شهرداری بوده که فرایند انتقال آن‌ها در سال ۹۶ شروع و در سال ۹۷ و بخشی از آن در سال ۹۸ انجام‌شده و تمامی آن‌ها به شهرک صنوف منتقل شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۳۰ صنف درب و پنجره ساز در بلوار شاهد قرارگرفته که سیما و منظر مناسبی ندارد تصریح کرد: اعمال قانون جهت جلوگیری از ایجاد سد معبر توسط صنف در و پنجره ساز در بلوار شاهد و غیره از مهم‌ترین درخواست‌های شهروندان است که به‌تمامی آن‌ها مهلت داده‌شده تا هرچه سریع‌تر به شهرک صنوف منتقل شوند.
مدیر منطقه دو شهرداری قم با تأکید بر اینکه از طرف سازمان میادین اکثر کارهای واگذاری زمین انجام‌شده و انتقال این صنوف با جدیت انجام می‌شود عنوان کرد: بیش از ۵۰ مکان جمع‌آوری‌شده اما هنوز مشکل داریم که برای بسیاری از این اماکن رأی بند ۲۰ صادرشده که تعدادی پلمپ و تعدادی جهت انتقال مهلت گرفته‌اند.
وی خاطرنشان کرد: انتقال اماکن خدمات خودرویی با اولویت خیابان توحید و بلوار امام رضا(ع) در دستور کار قرار دارد که طبق آیین‌نامه ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری، شهرداری‌ها موظفند به‌منظور رفع مزاحمت مشاغل و اصناف مزاحم متناسب با وضعیت فعالیت، مکان استقرار و ماهیت شغلی آن‌ها، نسبت به صدور حکم انتقال، جابجایی یا رفع مزاحمت از طریق اصلاح فرآیندکار، تغییر فعالیت یا نوسازی اقدام کنند.
رحیمی با اشاره به اهمیت اجرای احکام صادره برای فعالان صنفی ابراز کرد: در صورت عدم اجرای حکم شهرداری توسط صاحبان مشاغل یا اصناف مذکور، شهرداری موظف است نسبت به تعطیلی آن‌ها مطابق مفاد بند (۲۰) ماده (۵۵) قانون شهرداری اقدام کند.**

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.o8xbjh8ow9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما