تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : 3979
برنامه تلویزیونی «ضیافت» همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در ۳۰ شب و با هدف بررسی سیره معنوی و مبارزاتی علمای برجسته شیعه از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود.
 برنامه «ضیافت» ماه مبارک رمضان روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، برنامه تلویزیونی «ضیافت» همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در ۳۰ شب و با هدف بررسی سیره معنوی و مبارزاتی علمای برجسته شیعه از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

معرفی چهره‌های برجسته جهان تشیع در ضیافت

سیدافضل میرلوحی تهیه کننده برنامه «ضیافت» در گفت‌‌وگو با فارس درباره این برنامه گفت: برنامه ضیافت که در سنوات گذشته به معرفی شخصیت معنوی و اخلاقی بیش از ۱۷۰ چهره برجسته علمی و فقهی جهان تشیع پرداخته است، امسال درنظر دارد سیره مبارزاتی این بزرگان و حرکت‌هایی که به رهبری روحانیت شیعه موجب شکل‌گیری و هدایت سلسله مبارزات امت اسلامی با استعمار جهانی و به خصوص استعمار انگلیس و جریان پلید بهاییت منجر شده است را نیز بررسی و معرفی کند.

اسامی برخی چهره‌ها

میرلوحی ادامه داد: آیت‌الله ملا احمد نراقی، آیت الله سید محمدکاظم طباطبایی یزدی، آیت الله شیخ جعفر کاشف الغطاء، شهید قاضی نورالله شوشتری، آیت الله میرزای شیرازی، آیت الله شیخ فضل الله نوری، امام موسی صدر، شهید محمدباقر حکیم، علامه سید عبدالحسین شرف الدین و آیت الله مدرس از جمله علمایی هستند که در ضیافت ۱۴۰۰ به مخاطبان معرفی خواهند شد.

زمان پخش برنامه

وی درباره زمان پخش این برنامه گفت: برنامه ضیافت به کارگردانی علی خان‌پور و با اجرای سیدعلیرضا قوامی، در ماه مبارک رمضان هر شب یک ساعت پیش از اذان مغرب روی آنتن شبکه قرآن سیما می‌رود.

 

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.aetfuqehhsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما