تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۵
کد مطلب : 3971
شهردار قم از خدمات و مجاهدت‌های فرمانده سابق ارشد ارتش در استان قم تجلیل کرد.
تجلیل شهردار قم از مجاهدت‌های فرمانده سابق ارشد ارتش در استان قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، لوح سپاس شهردار قم از امیر سرتیپ علی اسدی امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان ارشد نظامی ارتش در استان قم که با حضور مسئولان ارشد استانی، نظامی و انتظامی برگزار شد توسط مهندس سامع معاون شهردار قم به ایشان اهدا شد.

متن کامل لوح سپاس شهردار قم به شرح زیر است:

شهر مقدس قم محل نزول برکات رحمانی و آرامش الهی بوده و هست و همواره مورد عنایت کروبیان افلاکی می‌باشد و به تعبیر نورانی امام صادق علیه السلام قم حرم اهل بیت علیه السلام است.
پیشرفت و موفقیت در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، امنیتی و اقتصادی مرهون زحمات بی‌وقفه و مستمر انسانهای تلاشگر دلسوز و فداکاری است که با اعتقاد راسخ اراده مستحکم گام برداشته و در جهت نیل به آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ ندارند.

برادر ارجمند امیر سرتیپ دوم علی اسدی
فرمانده محترم گروه پدافند حضرت معصومه علیه السلام و ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قم
سلام علیکم
بدون شک تلاش‌ها و زحمات بی‌شائبه و دلسوزانه و شبانه روزی شما در مدت تصدی فرمانده گروه پدافند پدافند هوایی حضرت معصومه علیها السلام در راستای ارتقای امنیت و اقتدار این دیار آسمانی بر کسی پوشیده نیست و استفاده از تجارب و تخصص‌های شما در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مختص و محدود به این جایگاه نبوده و حضورتان در جای جای ایران اسلامی مثمر ثمر و ارزشمند خواهد بود.
بدین وسیله بر خود فرض می‌دانم از تلاش و همیاری آن جناب، در جهت رشد و توسعه مدیریت شهری در مدت حضورتان در شهر مقدس قم تقدیر و تشکر ویژه نمایم.
توفیقات روز افزونتان و حرکت در مسیر پر خیر و برکت خدمت‌رسانی به ملت بزرگوار ایران اسلامی را در ظل توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و عمل به منویات حکیم فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی در زیر سایه الطاف کریمانه ولی نعمتمان حضرت فاطمه معصومه علیها السلام از درگاه خداوند متعال خواستارم.

با تقدیر احترام
سید مرتضی سقائیان نژاد

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.zbfurhb98iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما