تاریخ انتشار :شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۱
کد مطلب : 3938
شهردار قم با اشاره به اینکه تبدیل وضعیت نیروها از سال ۷۶ در شهرداری قم بلاتکلیف است گفت: با پیگیری‌های مستمر و همکاری خوبی که از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها صورت گرفت، پس از مدت‌ها گره تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری قم باز و این مشکل مرتفع شد.
باز شدن گره ۲۴ساله نیروی انسانی در شهرداری قم/ فرآیند تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی آغاز شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،دکترسیدمرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه شورای شهرداران شهرداری قم گره ۲۴ساله شهرداری قم در زمینه تبدیل وضعیت نیروی انسانی را از دغدغه‌های شهرداری قم دانست و اظهار داشت: در این زمینه پیگیری‌های مستمری انجام دادیم تا بتوانیم بنیه نیروی انسانی در شهرداری قم را تقویت کنیم.

وی برگزاری جلسات مستمر با معاون اول رئیس جمهور و پیگیری این موضوع در این جلسات را از اقدامات انجام شده در سال‌های اخیر عنوان کرد و افزود: همچنین در این زمینه از مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور، نمایندگان قم و… پیگیری‌های بسیاری صورت گرفت تا این مشکل نیروهای شرکتی شهرداری قم برطرف شود.
شهردار قم با اشاره به صدور دستورالعمل تبدیل وضعیت نیروی انسانی در شهرداری‌ها ادامه داد: این کار در قالب ظرفیت چارت شهرداری صورت می‌گیرد.
وی دقت و شفافیت دستورالعملی که برای تبدیل وضعیت نیروها از سوی وزارت کشور آمده را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: ما نیز در این موضوع در چارچوب قانون عمل می‌کنیم.
سقائیان‌نژاد با بیان اینکه شهرداری قم در سالهای گذشته در جذب نیروی شرکتی و ساعتی به دنبال افراد متخصص بوده اضافه کرد: در میان کلانشهرهای دیگر شهرداری قم وضعیت بسیار خوبی دارد و تعداد نیروی شرکتی که در حال حاضر در شهرداری مشغول به کار هستند، از دیگر شهرداری‌ها بسیار کمتر است.
شهردار قم در خصوص شعار امسال و تلاش شهرداری برای تحقق آن گفت: ما تلاش میکنیم با تقویت بنیه نیروی انسانی در شهرداری قم و حل معضلاتی که مانع از کارکرد بهتر نیروی انسانی می‌شود، در مسیر پشتیبانی و مانع‌زدایی از بهبود فرایندهای کاری قدم برداریم.

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.x8xbjh8ov9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما