تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۲
کد مطلب : 3913
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از جابجایی ۵۲ هزار و ۹۳۶ مسافر در ایام نوروز امسال از پایانه‌های استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم از جابجایی ۵۲ هزار و ۹۳۶ مسافر در ایام نوروز امسال از پایانه‌های استان خبر داد.

رضا پوریافر در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به ارائه خدمات سازمان پایانه‌ها در ایام نوروز اظهار داشت: سه هزار و ۷۷۲ سرویس توسط اتوبوس، تاکسی برون‌شهری و مینی‌بوس در ایام نوروز به مردم خدمت‌رسانی کرده است.
وی از جابجایی ۵۲ هزار و ۹۳۶ مسافر در ایام نوروز امسال از پایانه‌های استان خبر داد و ابراز کرد: در ایام نوروز۶ پایانه و یک پارکسوار به‌صورت شبانه‌روزی به مسافرین خدمات‌رسانی می‌کردند.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم ادامه داد: واحد گشت بازرسی سازمان جهت حفظ ایمنی سفر به‌صورت مستمر از پایانه‌ها بازدید و صورت‌وضعیت اتوبوس‌ها کنترل و در صورت نیاز رانندگان متخلف اعمال قانون می‌شدند.
وی با اشاره به خدمت‌رسانی به مسافران در پایانه ۷۲ تن تصریح کرد: روزانه به‌صورت میانگین حدود۴۰ دستگاه اتوبوس از پایانه به تهران اعزام می‌شد که در ایام نوروز حدود۵۲۰سرویس از پایانه ۷۲تن به تهران اعزام‌شده است.

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.znxt23nwxftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما