تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۷
کد مطلب : 3910
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه شهروندان این کلان‌شهر در سال گذشته 450 هزار تماس با سامانه 137 داشته‌اند گفت: به تمام این تماس‌ها پاسخ داده‌شده و نتیجه نیز آن نیز به شهروندان گزارش‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،، مهدی کلانترزاده در دیدار شهردار با آیت‌الله سعیدی نماینده ولی‌فقیه در استان قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با تشریح مهم‌ترین فعالیت‌های حوزه روابط عمومی شهرداری اظهار داشت: با حمایت‌های دکتر سقاییان نژاد شهردار قم، یک انقلاب در حوزه ارتباطی ایجادشده و روابط عمومی شهرداری نیز در قالب حوزه ارتباطات و امور بین‌الملل در حال فعالیت است.

وی با اشاره به همکاری و تعامل مناسب شهرداری با رسانه‌ها گفت: همواره از نقدهای منصفانه اهالی رسانه و قلم سازنده آنان استقبال شده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت‌های این اداره کل در زمینه ارتباطات مردمی اشاره کرد و گفت: سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی شهرداری و مردم است و در این زمینه کارشناسان که به‌طورمعمول به چند زبان مسلط هستند ۲۴ ساعته پاسخگوی مردم هستند.
وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۴۵۰ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در ۲۴ موضوع ثبت شد، افزود: پس از تماس مردمی مورد درخواستی ثبت و به مسئول مربوطه ارجاع می‌شود و این مسئول نیز حداکثر در مدت سه روز موظف به پاسخگویی است.
کلانترزاده ابراز کرد: پس‌ازآن، کارشناس ۱۳۷ با تماس‌گیرنده ارتباط برقرار کرده و نتیجه پیگیری‌ها را گزارش می‌دهد، همچنین در صورت نیاز به‌صورت میدانی موضوع توسط مسئول مربوطه بررسی می‌شود.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم همچنین در مورد فعالیت‌های رسانه‌ای این اداره کل گفت: در سال گذشته چهار هزار و ۲۵۲ خبر تولید و در روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، شبکه‌های ملی و استانی صداوسیما منعکس یافته است

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.z8xbjh8o79bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما