تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب : 3899
یکصد و هشتاد و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم با ارائه گزارش حسابرسی بودجه سال 1398 شهرداری قم همراه بود و بر ضرورت ریسک پذیری در پروژه‌های شهری تاکید شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، در این نشست که صبح امروز در ساختمان شهید باکری شورای اسلامی شهر برگزار شد، رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشارهیکصد و هشتاد و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر مقدس قم با ارائه گزارش حسابرسی بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری قم همراه بود و بر ضرورت ریسک پذیری در پروژه‌های شهری تاکید شد. به وفاق و همدلی ایجاد شده در مجموعه مدیریت شهری، اظهار کرد: این وفاق و همدلی سبب رضایت نسبی شهروندان شده است.

عبدالله جلالی همچنین ابراز امیدواری کرد که رضایت نسبی مردم از خادمان خود در مدیریت شهری، موجبات خشنودی خداوند متعال را نیز فراهم سازد.

همچنین شهردار قم نیز در این جلسه به ضرورت ریسک پذیری در برخی هزینه کردهای مدیریت شهری به ویژه در بحث‌های عمرانی اشاره و خاطر نشان کرد: البته پیش‌بینی‌های لازم برای تحقق درآمدها یک اصل است و باید دنبال شود.

دکترسید مرتضی سقائیان نژاد در عین حال اضافه کرد: برخی بدهکاری های ایجاد شده برای آن بوده که کارهای عمرانی به پیش برود، چراکه همان پروژه‌های عمرانی اگر می‌خواست در شرایط فعلی انجام شود، حداقل به دو برابر بودجه نیازمند بود.

همچنین در نشست امروز شورای اسلامی شهر مقدس قم، کلیات گزارش حسابرسی بودجه سال ۱۳۹۸ شهرداری قم مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب اعضا رسید.

اصرار بر مصوبه قبلی این شورا درباره تعاونی مسکن نیروهای مسلح نیز بخش دیگری از این نشست بود، ضمن آن که اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم درباره ارجاع برخی مصوبات از سوی کمیته تطبیق، با تعریف ردیف بودجه‌ای آن‌ها، این مصوبات را برای تأیید نهایی به کمیته تطبیق ارائه کردند.*

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.onek49nao5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما