تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۳
کد مطلب : 3889
مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم گفت: در آسیب‌شناسی که در زمینه وجود سطل‌های زباله در خیابان‌ها و کوچه‌ها انجام‌گرفته به نظر می‌رسد باید این سطل‌های زباله جمع‌آوری شود.
تلاش برای کاهش سطل‌های زباله در سطح شهر قم/تشریح فرآیند جمع‌آوری زباله در شب
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،سید محسن میرهادی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی در زمینه پسماند، اظهار داشت: در آسیب‌شناسی که در زمینه وجود سطل‌های زباله در خیابان‌ها و کوچه‌ها انجام‌گرفته به نظر می‌رسد باید این سطل‌های زباله جمع‌آوری شود.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با بیان اینکه به دنبال این هستیم که رفته‌رفته این سطل‌های زباله را کاهش دهیم، ابراز کرد: در این زمینه آموزش و اطلاع‌رسانی را در اولویتمان گذاشتیم که شهروندان بتوانند هماهنگ شوند و این زباله را در یک ساعت منظمی بیرون بگذارند.

میرهادی ادامه داد: در تلاش هستیم تا بتوانیم بحث زباله خارج از وقت که مشکلاتی را برای سایر شهروندان داشته باشند را به صفر برسانیم، این موضوع زمانی محقق می‌شود که تمام شهروندان کمک کنند.

وی با تأکید بر اینکه علی‌رغم تورم‌هایی که وجود داشته در هیچ حوزه‌ای از سازمان‌ها، کاری زمین نمانده و پروژه‌ای تعطیل نشده است، افزود: امروزه در فضای سبز به یک سرانه مناسبی رسیدیم که نشانه تلاش همکاران است، همچنین سازمان میادین و سازمان پسماند کار خودشان را به‌خوبی انجام می‌دهند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر امور خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه مناطق هشت‌گانه دارای ۲۶ ناحیه است که در این ۲۶ ناحیه، ۸ پیمانکار در حوزه نظافت و جمع‌آوری پسماند فعالیت دارد، تصریح کرد: در سطح شهر ما یک فرایند نظارتی داریم که در شب انجام می‌شود تا نظافت شهر به درستی اتفاق افتاده باشد.

میرهادی ادامه داد: صبح نیز یک تیمی کاربازدید‌ها را انجام می‌دهند و قسمت‌هایی که نواقص دارد که هم جرائم را برای پیمانکار لحاظ می‌کنند و هم به پیمانکار تذکر می‌دهند که نظافت مجدد را انجام دهد، این فرایند هر روز اتفاق می‌افتد و در جمع‌آوری پسماند یک تعداد نیروهایی به‌عنوان کشیک شب در سطح مناطق، نظارت کامل در حوزه جمع‌آوری پسماند و نظافت دارند.*

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.oetfuqeohsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما