تاریخ انتشار :شنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۵
کد مطلب : 3884
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: در ماه پایانی سال 99 بیش از 21 هزار شهروند قمی با سامانه مدیریت شهری 137 تماس گرفتند.
برقراری بیش از ۲۱ هزار تماس توسط شهروندان قمی با سامانه مردمی ۱۳۷ در اسفندماه ۱۳۹۹
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، مهدی کلانترزاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با بیان اینکه در مجموع ۲۵ درخواست توسط شهروندان در سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در بخش‌های مختلف خدمات شهری در ماه اسفند ۱۳۹۹ ثبت‌شده است، افزود: بیشترین درخواست‌های مردمی در مورد کاشت نهال و اطلاع‌رسانی بوده است که در این زمینه طی یک ماه پایانی سال ۹۹ یک هزار و ۴۵ درخواست از شهروندان داشته‌ایم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم ابراز کرد: استقرار باکس جمع‌آوری خاک و نخاله، وجود غیرمجاز خاک و نخاله از دیگر مواردی است که شهروندان مناطق هشت‌گانه در تماس با مرکز ۱۳۷ بیشترین درخواست را ثبت کرده‌اند و در این زمینه نیز اقدام لازم در این زمینه صورت گرفته است.

کلانترزاده ادامه داد: در منطقه یک شهرداری قم بیشترین درخواست مردمی مربوط به آب افتادگی معابر، منطقه دو رفع سد معبر دست‌فروشان و فروشندگان دوره‌گرد(خودرو)، منطقه سه سد معبر اصناف، منطقه چهار وجود غیرمجاز خاک و نخاله، منطقه پنج برخورد سیم برق با درخت، منطقه شش لزوم نظافت معابر، پیاده‌رو و سواره‌رو، منطقه هفت سد معبر کردن اصناف و منطقه هشت نیز رفع سد معبر دست‌فروشان و فروشندگان دوره‌گرد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد تماس‌های مردمی با سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ از یکم تا ۳۰ اسفندماه ۹۹ بر اساس ۲۰ گروه موضوعی شامل اطلاع‌رسانی و راهنمایی شهروندان، پارک‌ها و فضای سبز، جمع‌آوری خاک و نخاله، آسفالت، سد معبر، نظافت، ساخت‌وساز، زباله و ضایعات، ترافیک، انهار، زیباسازی، اتوبوسرانی، آب‌گرفتگی، جمع‌آوری و نصب، تعمیرات شوارع، مزاحمت، حیوانات، کارگران، مرمت و ترمیم و تقدیر و تشکر بوده است.**

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.v8xbjh8ve9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما