تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۰۳
کد مطلب : 3859
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: با توجه به تصمیم ستاد ملی و همچنین ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا، حضور شهروندان در کلیه بوستان‌ها و فضای سبز شهری در 13 فروردین ممنوع است.
ممنوعیت ورود شهروندان به بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری شهر قم در ۱۳ فروردین/برخورد با هرگونه تجمع
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،به نقل از واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: بر اساس این مصوبه جهت حفظ سلامتی و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، هرگونه دورهمی و تجمع در بوستان‌ها و فضای سبز در روز طبیعت ممنوع است و از حضور شهروندان در بوستان‌های و عرصه‌های فضای سبز جلوگیری خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به لزوم همکاری دستگاه‌ها به‌ویژه نیروی انتظامی در اجرای این مصوبه افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم به‌منظور اجرای این مصوبه صورت پذیرفته و ناظرین عالی، کارشناسان و باغبانان به‌منظور اجرای این مصوبه از روز ۱۲ فروردین‌ماه تا ساعت ۲۴ روز ۱۳ فروردین‌ماه در آماده‌باش کامل هستند.
وی با تأکید بر افزایش آمار مبتلایان ویروس کرونا در استان قم در روزهای گذشته ابراز کرد: از شهروندان درخواست داریم تا با رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و عدم حضور در بوستان‌های جنگلی و شهری و سایر عرصه‌های فضای سبز در منزل بمانند تا از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری شود

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.n9wrak97ypr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما