تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 3742
معاون هماهنگ‌کننده سپاه قم گفت: آحاد مردم به‌خصوص جوانان در برابر بیانیه گام دوم انقلاب مسئولیت دارند.
 آحاد مردم به‌خصوص جوانان در برابر بیانیه گام دوم انقلاب مسئولیت دارند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، سرهنگ مهدی کبیری پور در همایش فعالین فضای مجازی بسیج استان قم که در حسینیه ناحیه شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از وظایف ما در عرصه فضای مجازی تبیین و یادآوری بیانیه گام دوم انقلاب است.

وی بیانیه گام دوم انقلاب را راهنمای کلی مسیر کشور عنوان کرد و بیان داشت: همه با در این زمینه وظایفی داریم که باید به آن عمل کنیم.

کبیری پور جوانان را مخاطب اصلی این پیام عنوان کرد و ابراز داشت:  سرنوشت چهل سال دوم انقلاب را حضرت آقا از جوانان مطالبه کرده‌اند و نقشه راه را در بیانیه گفته‌اند. البته التزاماتی دارد که ایشان به آن ها هم اشاره کرده‌اند.
وی ادامه داد: رهبر انقلاب به موضوعات حساسی در این بیانیه اشاره کرده‌اند که یکی از این موارد عظمت حادثه انقلاب است که باید موردتوجه قرار بگیرد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قم تأکید کرد: پایداری و حفظ انقلاب اسلامی که انقلاب ائمه(ع) و پیامبر(ص) است، یک وظیفه دینی و شرعی است که برعهده ما گذشته شده است.

وی ادامه داد: معرفی دستاوردها و موفقیت‌های انقلاب وظیفه‌ای دیگری است که بر دوش ما گذاشته شده است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه قم تأکید کرد: نقطه سوم عظمت چشم اندازی که می‌خواهیم به آن برسیم است که آن چشم‌انداز تمدن نوین اسلامی است.
کبیری پور با اشاره به اینکه حضرت آقا تمدن نوین اسلامی را بر پایه اسلام ناب محمدی می‌خواهند، گفت: تا وقتی کفر و تمدن غرب در ذهن جوانان باشد تمدن نوین اسلامی ایجاد نخواهد شد.

وی  با اشاره به اینکه نقطه چهارم و اساسی بیانیه عظمت نقش جوان متعهد و انقلابی است، گفت: مشخص است رهبر انقلاب به جوانان اعتماد دارند همان طور که امام خمینی به جوانان تکیه کرد و در این حوزه از جوانان مطالبه کرده‌اند.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.knxt23nqiftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما