تاریخ انتشار :جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : 3679
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از دولت خواست تا 320 میلیارد تومان از مطالبات شهرداری قم توسط دولت پرداخت شود تا شهرداری بتواند به وظایف خود بهتر عمل کند.
دولت نسبت به پرداخت مطالبات شهرداری قم اهتمام داشته باشد/ رفع محرومیت‌های قم نیازمند کمک دولت است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،احمد امیرآبادی فراهانی عصر پنجشنبه در آیین افتتاح پروژه‌های شهری که با حضور وزیر کشور در مرکز همایش‌های شهرداری برگزار شد، ضمن تشکر از پرسنل شهرداری و شورای اسلامی شهر قم، اظهار داشت: امسال سال بسیاری خوبی برای شهر قم بوده و پروژه‌های زیادی در قم انجام‌شده است. همچنین باوجود خشک‌سالی قم سرانه فضای سبز قم به ۲۰.۳ دهم درصد رسیده است.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی حمایت‌های مردمی در اجرای پروژه‌های شهری را تأثیرگذار دانست و افزود: اگر حمایت‌های مردم نبود هیچ‌وقت نمی‌توانستیم با هزینه‌های سنگین امروز پروژه‌ها را ساماندهی کرده و به اتمام برسانیم.

امیرآبادی فراهانی بیان کرد: هماهنگی و حمایت‌های ارگان‌های مختلف استانی و شهری توانسته در اجرای پروژه‌ها تأثیر بسیاری داشته باشد.

وی از دولت خواست تا بدهی‌های شهرداری قم توسط دولت پرداخت شود تا شهرداری بتواند به وظایف خود بهتر عمل کند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با ابراز رضایت از خروج قم از تک شهرستانی بودن، گفت: با مدیریت خوب استاندار قم و مجموع مدیران و حمایت‌های دولت کمبودهای مالی با خروج قم از تک شهرستانی حل می‌شود و یادگاری خوبی از دولت برای مردم باقی می‌ماند.

امیرآبادی فراهانی با تشریح جایگاه قم در انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات قم و کاهش آسیب‌های اجتماعی و رفع محرومیت‌های قم، نیازمند کمک دولت بوده و امیدواریم تا پایان سال کمک‌هایی از دولت دریافت کرده و در بودجه سال آینده نیز قم را به‌صورت ویژه ببینیم.***

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.u9wrak93ypr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما