تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۵
کد مطلب : 3634
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، هدیه دادن همواره در عین سادگی، بسیار سخت و پیچیده بوده است. زیرا ممکن است ندانیم شخصی که می خواهیم به او کادو دهیم چه سلیقه ای دارد و یا به چه چیزهایی علاقه دارد. به این ترتیب دغدغه ای که برایمان ایجاد می شود این است که: نکنه ما هزینه کنیم ولی اون شخص خوشش نیاد و دوست نداشته باشه این هدیه رو؟؟ از همین رو بر آن شدیم که در مقاله امروز یک گزینه خوب برای هدیه دادن به شما معرفی کنیم و آن هم گردنبند اسم  است. همچنین به توضیح این مورد بپردازیم که چرا پلاک اسم می تواند گزینه خوبی برای هدیه دادن باشد؟ پس همراه ما باشید...

تاریخچه هدیه‌ دادن تاریخچه هدیه‌ دادن سابقه خیلی طولانی دارد حتی به روزگارهای قبل از دوران غارنشینی. به طوری که حتی شامپانزه‌های نر با هدیه دادن غذا به شامپانزه‌های ماده سعی می کردند با آنها ارتباط برقرار کنند. انسان های اولیه نیز از هدیه برای ابراز عشق و محبت نسبت به یکدیگر یا ابراز بخشندگی و توانایی تامین زندگی استفاده می کردند. در واقع با هدیه دادن به افراد اعلام می کردند که توانایی تشکیل خانواده و همسر اختیار کردن را دارند.

چرا پلاک اسم می تواند گزینه خوبی برای هدیه دادن باشد؟ در دنیای امروز نیز ما همچنان این سنت را حفظ کرده ایم و همواره در تلاشیم که با تهیه یک هدیه برای اعضای خانواده، پدر، مادر، همسر، فرزند و یا دوستان و آشنایان، ایشان را خوشحال کنیم تا از احساس خوب آن ها لذت ببریم.

و اما...

کادو چی بخریم؟ این روزها صنایع بزرگی در زمینه تولید و فروش هدیه وجود دارند که به افراد کمک می کنند تا در مناسبت های مختلف و حتی شلوغ ترین مواقع هدیه های مناسب برای عزیزان خود تهیه کنند. به طور مثال گلفروشی ها، شیرینی فروشی ها و حتی به تازگی انواع گالری طلا و جواهرات آنلاین.

درست است که برای بسیاری از افراد جمله «آنچه از دوست رسد نیکوست» بیشتر از نوع هدیه اهمیت دارد و در واقع آنچه که به او احساس خوشایند می دهد، توجهی است که شخص هدیه دهنده به این موضوع داشته است اما در این میان طلا همیشه به عنوان یک انتخاب خوب برای کادو دادن در مناسبت های مختلف مثل تولد، سالگرد ازدواج و ... محسوب می شود که این روزها با توجه به دلیل نوسان قیمت بازار طلا و ارز در دنیا و مخصوصا ایران، انتخاب طلا به عنوان هدیه برای مناسبت های مختلف سخت شده است.

از طرفی هم زیبایی و قیمتی بودن این فلز به قدری است که به سختی می توان از خرید آن برای هدیه دادن صرف نظر کرد. از همین رو گالری طلا و جواهرات زرنام برای حل این مشکل یک پیشنهاد برای شمایی دارد که ممکن است بودجه زیادی برای خریدن طلا نداشته باشید و آن هم خرید پلاک اسم طلا است.

چرا پلاک اسم ؟ عوامل و مزایای زیادی باعث شده است ما پلاک اسم را به عنوان یک گزینه مناسب برای هدیه دادن به شما معرفی کنیم. عواملی مثل: وزن سبک، قابلیت استفاده از طرح های فانتزی و همینطور برخورداری از قابلیت شخصی سازی کردن پلاک که امروزه موجب شده است پلاک اسم، محبوبیت بیشتری برای هدیه دادن به عزیزان پیدا کند.

علاوه بر آن همان طور که می دانید در بین قطعات مختلف طلا، اجرت ساخت پلاک اسم نسبت به سایر مدل های گردنبند کمتر است. همین موضوع موجب می شود که پلاک اسم بهترین انتخاب برای کسی محسوب شود که بودجه نسبتا زیادی ندارد. در واقع دستمزد ساخت النگو، زنجیر، انگشتر، گوشواره، دستبند و سینه ریز طلا نسبت به ساخت پلاک طلا بیشتر است.

چرا پلاک اسم می تواند گزینه خوبی برای هدیه دادن باشد؟

انواع مدل های پلاک طلا پلاک طلا در مدل ها و اندازه های گوناگونی طراحی و ساخته می شود. اما یکی از طرح هایی که این روزها بین خانم ها و آقایان مورد استقبال واقع شده، پلاک اسم است که علاوه بر گردنبند، به شکل انگشتر، گوشواره و دستبند اسم چرم نیز ساخته می شود. این پلاک ها دارای قابلیت طراحی به صورت فارسی و انگلیسی هستند.

مراحل ثبت سفارش و ساخت پلاک اسم برای ثبت سفارش و ساخت پلاک اسم موردنظر خود، شما ابتدا نام یا نوشته و طرح مدنظر خود را برای ما ارسال می کنید، سپس طراحان شروع به طراحی کرده و شما از بین طرح های نمونه ارسالی یک طرح را انتخاب می کنید. بعد از ثبت سفارش، پلاک اسم انتخابی شما وارد مرحله ساخت شده و با توجه به ترافیک و پیک کاری، سفارش شما بعد از 3 تا 10 روز آماده تحویل به شما عزیزان می گردد.

چرا پلاک اسم می تواند گزینه خوبی برای هدیه دادن باشد؟

ناگفته نماند که مدت و زمان لازم برای ساخت پلاک اسم بستگی به نحوه ساخت و مهمتر از آن به پیچیدگی طرح شما دارد و البته تا زمانی که طرح شما دیده نشود نمی توان نظر دقیقی برای زمان تحویل سفارش داد. در کل تمامی شرایط بستگی به طرح انتخابی شما دارد.

طلای زرنام در کمال آرامش برای شما نام، شعر و متن شما را طراحی می کند و به شما در این زمینه مشاوره می دهد. شما می توانید از بین طرح های موجودی که طراحی شده طرحی را انتخاب کنید. همچنین اگر جایی طرحی دیدید و برای شما جذاب بود کافیست به ما نشان دهید ما طرح را برایتان پیاده سازی می کنیم.

چرا پلاک اسم می تواند گزینه خوبی برای هدیه دادن باشد؟

بهترین راه برای انتخاب طرح گردنبند اسم این است که قبل از طراحی درباره وزن و اندازه دلخواهتان و همینطور علایقتان با تیم گالری طلای زرنام صحبت کنید تا شما را بهتر راهنمایی کنند و همچنین از آنها بخواهید برای شما متن و نام را در هر دو حالت طراحی کنند.

گالری طلای سازی زرنام به کسانی که از طریق سایت و اینستاگرام ما سفارش می دهند 9 درصد مالیات را هدیه می دهد و هزینه ای از این بابت دریافت نمی کند.

 

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.xnxt23n-kftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما