تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۰
کد مطلب : 3589
رئیس گروه پژوهش شهرداری قم از انتخاب سید سعید علامه موسوی به عنوان پژوهشگر برتر شهرداری قم در سال 1399 خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، به نقل از واحد خبر سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، منصور جمشیدپور روند پژوهش در شهرداری را مورد توجه قرار داد و با اشاره به شاخص‌های مختلفی که برای پژوهشگران تعریف شده است، اظهار کرد: معمولا در جشنواره‌های پژوهشی بیشتر دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی از جمله حوزه‌های علمیه شرکت می‌کنند‌ چون جنبه کاری آنها پژوهشی است.

رئیس گروه پژوهش شهرداری قم با بیان اینکه شاخص‌هایی مشخص شده تا افراد پژوهشگر رتبه‌بندی شوند، تصریح کرد: در این مرحله حدود ۲۰ نفر مطالعات و تحقیقات خود را به ما اعلام کردند که براساس شاخص‌ها امتیازات داده شد و ۵ نفر برتر انتخاب کردیم که سید سعید علامه موسوی مسئول امور فنی کلینیک سازمان یکی از این نفرات برتر است.

جمشیدپور با اذعان به اینکه پژوهش و مطالعه در تمام حوزه‌ها اهمیت دارد، خاطرنشان کرد: کاری که بدون مطالعه و پژوهش انجام شود به نتیجه درستی هم نمی‌رسد.

وی هدف از این تقدیر از پژوهشگران برتر شهرداری را ترغیب کارکنان به ورود به عرصه تحقیق و پژوهش دانست و افزود: در پی ترویج جریان فکری در شهرداری هستیم.

رئیس گروه پژوهش شهرداری قم با اشاره به اقدامات سازمان پارک‌ها در حوزه پژوهشی، تصریح کرد: در سازمان پارک‌ها چند مرحله مطالعه تعریف شده که از آن جمله مطالعات گونه‌های سازگار با اقلیم قم است.

جمشیدپور گفت: این کار پژوهشی به ما راه‌حل و راهکار می‌دهد که چگونه عمل کنیم نتیجه خوبی داشته باشیم؛ در حوزه مدیریت شهری پیچیدگی‌ها بالاست و نمی‌توان با تکیه بر دانش و تجربه شخصی به نتیجه کامل رسید و باید پشتوانه مطالعاتی و پژوهشی برای هر اقدامی وجود داشته باشد. **

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.79wrak9nypr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما