تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۳
کد مطلب : 3587
استاندار قم از تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری در فعال بودن پروژه‌های عمرانی با وجود مشکلات اقتصادی تقدیر کرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، بهرام سرمست در جلسه شورای سازمان توسعه و عمران شهرداری قم حصول هم‌افزایی در انجام امور را حاصل یکپارچه بودن و متحدشدن شهروندان دانست.

استاندار قم با قدردانی از زحمات مدیریت شهری و تقدیر از فعال‌بودن پروژه‌های عمرانی در شهر و استان ابراز کرد: خوشبختانه شهر و استان قم در زمینه فعال بودن پروژه‌های عمرانی در مقایسه با دیگر استان‌ها از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است.

سرمست همچنین یکپارچه بودن شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری را از نقاط قوت در شهر قم دانست و خاطرنشان کرد: در صورت قصور در انجام پروژه‌ها در استان، کلیه مدیران و مسئولان استان باید جوابگو باشند چراکه مهم‌ترین مسئله تداوم پروژه‌ها و رسیدن به نتیجه مطلوب در راستای خدمت‌رسانی به مردم است.

وی با اشاره به اینکه تداوم انسجام مسئولان و مردم و هماهنگی میان آنان از نیازمندی‌های امروز است، تصریح کرد: آرامش برای استان لازم است و تنش به صلاح نیست، چراکه در صورت هرگونه تنش و عدم هم‌افزایی، این مردم هستند که آسیب می‌بینند.

استاندار قم عنوان کرد: امیدواریم با تلاش مدیریت دستگاه‌های مختلف در استان و پیگیری‌های مراجع مربوطه، پروژه‌های مهم و حیاتی که سبب ارتقاء و پیشرفت شهر می‌شوند باپشتکار به اتمام برسند.

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdce.v8xbjh8nf9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما