تاریخ انتشار :شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۳
کد مطلب : 3579
رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قم گفت: 43 ایده مناسب در نخستین رویداد استارتاپی محیط‌زیست و خدمات شهری ثبت شد که سه ایده برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، مصطفی ملایی در آیین اختتامیه نخستین رویداد شتاب تخصصی(استارتاپی) محیط‌زیست و خدمات شهری که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، با تقدیر از مجموعه مدیریت شهری قم و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان برای هماهنگی و همکاری در برگزاری این رویداد اظهار داشت: این رویداد علمی از ابتدای دی‌ماه آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه ۴۵ پوستر برای برگزاری این رویداد طراحی شد، ابراز کرد: به علت شیوع کرونا و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، ۱۵ وبینار به‌صورت مجازی با حضور ایده پردازان و مشارکت‌کنندگانی از شهرهای مختلف برگزار شد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری قم با تأکید بر اینکه  این وبینارها با حضور ۴۵ استاد از مدیران استانی، شهری و نخبگان دانشگاهی برگزار شد، یادآور شد: بیش از ۲۱۰ نفر در این رویداد علمی ثبت‌نام کرده و ۴۵۰ نفر نیز از طریق وبینار شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به بارگذاری ۱۵ ساعت ویدئوی این رویداد در سایت‌ها و فضای مجازی عنوان کرد: ۴۳ ایده مناسب در این رویداد ثبت شد که در مرحله نخست ۲۳ ایده، در مرحله دوم ۱۱ ایده و در نهایت ۸ ایده به مرحله پایانی راه یافت که سه ایده برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.edmiw6dt1giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما