تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 3563
مدیر منطقه پنج شهرداری قم از اتمام خاکبرداری، زیرسازی و روکش آسفالت کوچه 19 بلوار خلیج‌فارس به طول 640 متر و با توزیع 1084 تنی آسفالت خبر داد.
اتمام زیرسازی و روکش آسفالت کوچه ۱۹ خلیج‌فارس/توزیع ۱۰۸۴ تن آسفالت در پروژه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، علیرضا اقبالیان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اجرای پروژه خاکبرداری، زیرسازی و روکش آسفالت کوچه ۱۹ بلوار خلیج‌فارس اظهار داشت: این پروژه به طول ۶۴۰ متر با عرض ۱۱ متر انجام‌شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با بیان اینکه مساحت اجرای این پروژه ۷۰۴۰ مترمربع بوده است، تصریح کرد: عملیات‌های خاکبرداری، تخریب آسفالت، شن‌ریزی، بسترسازی، اجرای لایه‌های زیرسازی، اجرای لایه اساسی و در نهایت اجرای لایه آسفالت در این پروژه صورت پذیرفته است.

اقبالیان ادامه داد: مبلغ مصوب اجرای این پروژه ۵ میلیارد ریال بود که با توجه به مشکلات و افزایش هزینه‌ها، مبلغ و هزینه اجرای این پروژه به ۱۰ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان رسیده است.

وی تناژ آسفالت استفاده‌شده در این پروژه را ۱۰۸۴ تن دانست و یادآور شد: در سال جاری طبق برنامه‌ریزی‌ها اکثر معابر و شوارع سطح منطقه روکش آسفالت شده است که این اقدام برای سال آینده نیز ادامه‌دار خواهد بود.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdci.qapct1awpbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما