تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب : 3560
رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم از پیاده‌سازی کامل خدمات حوزه شهرسازی در سامانه "قم یار" خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،کورش محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به اهمیت ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان، اظهار داشت: شهرداری از نهادهای درگیر مستقیم با مردم است که در سال‌های گذشته اقدامات خوبی برای کاهش مراجعات حضوری مردم انجام داده است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم با بیان اینکه شیوع کرونا فرصت مناسبی برای افزایش خدمات الکترونیکی است، تصریح کرد: قمیار طیف گسترده‌ای از خدمات موردنیاز شهروندان را در بردارد و در آن خدمات مختلفی برای رفاه حال شهروندان ارائه می‌شود.

محمدحسینی با اشاره به ارائه خدمات حوزه شهرسازی از طریق سامانه قمیار، عنوان کرد: شهروندان می‌توانند درخواست‌های خود را در حوزه شهرسازی و ساختمان از طریق سامانه قمیار ثبت کنند و این نخستین گام از خدمت‌رسانی است.

وی با تأکید بر اینکه موضوع خدمات شهرسازی و صدور مجوزهای ساختمانی، مسئله‌ای بسیار پیچیده و طولانی بوده و مراحل متعددی دارد، ابراز کرد: نخستین مرحله که ثبت درخواست است به‌طور کامل در قم‌یار پیاده‌سازی شده و گام‌های بعدی در حال برداشتن است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در مرحله پیاده‌سازی بخش استعلامات الکترونیکی بین دفاتر اسناد رسمی از طریق سامانه قمیار هستیم که دسترسی ویژه‌ای برای همکاران در اسناد رسمی فراهم کرده است.

محمدحسینی یادآور شد: در این بخش تعامل خوبی اتفاق افتاد و برای همه دفاتر اسناد رسمی، نام کاربری تعریف شد. تا نزدیک عید فاز آزمایشی تکمیل و نواقص رفع می‌شود.**

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.vdmiw6dtxgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما