تاریخ انتشار :يکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب : 3535
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم از برگزاری دهمین دوره قرعه‌کشی سالانه همیاران بازیافت به منظور تقدیر از مشارکت شهروندان در طرح تفکیک پسماند خبر داد.
قرعه‌کشی سالانه همیاران بازیافت برگزار می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، به نقل از واحد خبر سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، سید عبدالله میرابراهیمی با بیان اینکه سازمان مدیریت پسماند در هر شرایطی قدردان مشارکت شهروندان است، اظهار کرد: سازمان به منظور تقدیر از مشارکت شهروندان در طرح تفکیک پسماند از مبدا نسبت به برگزاری قرعه کشی سالانه اقدام می‌کند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به فرآیند حضور شهروندان در قرعه کشی، افزود: شهروندان با تحویل پسماندهای خشک به خودروهای سیار که به صورت هفتگی به درب منازل آنان مراجعه می‌کنند و یا غرفه‌هایی که در سطح مناطق و نواحی مستقر هستند، می توانند نسبت به ثبت مشارکت خود در قرعه کشی اقدام نمایند.

میرابراهیمی با تاکید بر اینکه در سازمان مدیریت پسماند اقدامات گسترده‌ای در راستای حفظ محیط زیست انجام می‌شود، اظهار کرد: کاهش و جلوگیری از تولید زباله یکی از سیاست‌های حوزه مدیریت پسماند است و در این زمینه تنها همراهی و مشارکت شهروندان می تواند چاره‌ساز باشد.

وی تصریح کرد: شهروندان محترم می‌توانند برای شرکت در قرعه کشی نسبت به ثبت مشارکت خود به غرفه‌های بازیافت مراجعه کنند.*



 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.xnxt23nmmftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما